مسئول بسیج مساجد و محلات ناحیه عاشورا (آذربایجان شرقی) ، در نشست مودت فرماندهان رده های مختلف بسیج میانه با اشاره به تهدیدات و برنامه ریزی های گسترده دشمن برای هجوم فرهنگی علیه مسلمانان، مساجد و پایگاه ها را سنگری محکم در برابر این هجمه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۸۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: دکتر محمدعلی نجفی مسئول بسیج مساجد و محلات ناحیه عاشورا (آذربایجان شرقی) ، در نشست مودت فرماندهان رده های مختلف بسیج شهر میانه با اشاره به تهدیدات و برنامه ریزی های گسترده دشمن برای هجوم فرهنگی علیه مسلمانان، مساجد و پایگاه ها را سنگری محکم در برابر این هجمه عنوان کرد.

 نجفی نگرانی و ترس خانواده ها از حضورفرزندانشان در عرصه ها و فعالیت های اجتماعی را یادآور شد و گفت: امروز والدین تنها محلی که به آن اعتماد کرده و فرزندانشان را با خیالی راحت به آنجا می فرستند، مساجد و پایگاه هاست.

وی تاکید کرد: فرماندهان رده های بسیج بایدهمه توان خود را برای استفاده از این فرصت در تبیین فرهنگ اصیل اسلام و مبارزه بافرهنگ غربی بکار گیرند.

نشست انس و مودت بین فرماندهان رده های بسیج میانه با حضور 300نفر از فرماندهان پایگاه ها و حوزه ها و خانواده آن ها در سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه این شهرستان برگزارشد.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات