خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شیراز:

لزوم برخورد جدی رئیس‌جمهور با "مدیران متخلف"

امام جمعه موقت شیراز گفت: موضوع فیش‌های حقوقی نجومی و بروز مشکلات در دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی زیرسئوال بردن ارزش‌ها و حیثیت نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۷۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
حجت‌الاسلام سیّد ابوفاضل رضوی اردکانی در ضیافت افطاری نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با مدیران استان به موضوع فیش‌های حقوقی با رقم‌های نجومی در برخی نهادها و ادارات دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه‌ها و مسئولان نظارتی مانند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات، سرکشی و نظارت بر ادارات و دستگاه‌های اجرایی را با جدیت انجام دهند تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه برخی از گناهان حق‌الناس است و جزای بسیار سنگینی دارد افزود: افرادی که تصرفات غیر قانونی و غیر مشروع در بیت‌المال دارند حق‌الناس می‌کنند.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه بیشتر مدیران ما در جامعه اسلامی پاک و خدمتگزار مردم هستند خاطرنشان کرد: تعداد اندکی از مدیران از مقام خود سوءاستفاده کرده و برای منفعت خود کار می‌کنند و آبروی نظام اسلامی را می‌برند.

رضوی اردکانی تأکید کرد: در این زمینه دستور قاطع برای برخورد شدید با حق‌الناس توسط مدیران و سوءاستفاده از بیت‌المال از سوی رئیس جمهور صادر شده است.

وی با بیان اینکه اگر در انتصاب مدیران معیارهای الهی، تقوا و ارزش مد نظر نباشد شایسته‌سالاری از بین می‌رود تصریح کرد: مدیرانی که توانایی خدمت به مردم را دارند باید تشویق شوند و جایگاه آنها ارتقا یابد و با مدیرانی که برخلاف ارزش‌های نظام اسلامی عمل می‌کنند برخورد شود.

امام جمعه موقت شیراز با تأکید بر اینکه مردم به نظام اسلامی امید دارند و هر مسئولی در مجموعه خود وظیفه حراست و حفاظت از بیت‌المال و حق‌الناس را دارد عنوان کرد: اگر هر مسئول نسبت به چنین مواردی در زیرمجموعه مدیریتی خود بی‌تفاوت نباشد این مسائل و مشکلات ایجاد نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، در این آیین که با حضور مدیران کل استان فارس برگزار شد، از مجتبی فردفانی تقدیر شد، وی 25 ساله و اهل شهر گراش است که در سال 1386 در مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) استان فارس موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.

مجتبی فردفانی تا سال گذشته در رده‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی در مسابقات قرآن کریم شرکت کرده و مقام‌های مختلفی را کسب کرده است.

وی امسال در سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی در رشته حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب مقام نخست شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها