خبرهای داغ:
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه خدمات به مصدومان سانحه تصادف سانحه ترافیکی نی‌ریز را کاملا رایگان اعلام کرد و گفت: اقدامات درمانی برای مصدومان در بیمارستان‌های شیراز در حال انجام است.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۷۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
ایرج حریرچی با حضور در بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی به‌منظور عیادت از آسیب‌دیدگان سانحه تصادف دو اتوبوس در محورهای ارتباطی استان فارس اظهارداشت: خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان سانحه در بهترین شرایط در حال انجام است و در این رابطه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بی‌توجهی راننده اتوبوس به قوانین گفت: امروزه در کشورمان تصادفات سومین علت مرگ و میر اعلام شده  و آمار سالیانه  18 هزار کشته در جاده‌های کشور باید کاهش یابد.

وی از حضور رئیس بیمارستان شهدای نی‌ریز بر سر صحنه تصادف برای سرعت بخشیدن به خدمت‌رسانی و همچنین پیگیری مسئولان بیمارستان‌های شیراز برای خدمت‌رسانی به بیماران را قابل تقدیر دانست و افزود: یکی از بیماران از ناحیه دست قطع عضو شده و برخی از مصدومان بر اساس پروتکل‌های درمانی نیاز به زمان دارند و این امر در دستور کار مسئولان درمانی قرار گرفته است.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان شهید رجایی با 54 تخت ICU بهترین شرایط را برای اداره بیماران تصادفی انجام داده‌اند. 26دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل این دو سانحه اعزام شدند و بیشتر بیماران، به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند که بیش از  50 درصد مرخص شده‌اند و پنج مصدوم در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

امین صابری‎نیا، رئیس مرکز اورژانس کشور نیز در بازدید از نحوه خدمات‌رسانی به مصدومان حادثه دیده اتوبوس‌های واژگون شده در بیمارستان شهید رجایی اظهار داشت: خدمت‌رسانی در این دو سانحه بیانگر توان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مدیریت بحران است. 

صابری‌نیا گفت: وجود تمامی تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان از دیگر نکات مثبت در این زمینه است و اعضای تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این حادثه نشان دادند که در هر ساعت از شبانه روز در آمادگی کامل به‌سر می‌برند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها