خبرهای داغ:
مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان فارس گفت: حوزه هنری فارس دلنوشته‌های شاعران استان فارس را که در دیدار مقام معظم رهبری حضور داشته‌اند، گردآوری می‌کند.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۶۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
هاشم کرونی اظهار داشت: در دو دهه اخیر تعدادی از شاعران ولایتمدار فارس در دیدار سالانه شاعران با مقام معظم رهبری که هر سال نیمه ماه مبارک رمضان و در شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در بیت رهبری برگزار می‌شود، حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه این احساسات و خاطرات بسیار دلنشین و قابل تأمل است گفت: این خاطرات آن هم با قلم توانای شاعران پرشور و با احساس می‌تواند مجموعه‌ای خواندنی را شامل شود و از آنجا که امسال نیز پس از یک دهه تعداد حاضران از فارس در یک سال دو رقمی شد، زمینه مناسبی برای گردآوری آثار هست. 

کرونی افزود: این گردآوری در قالب طرحی با عنوان «غزل نامه دیدار» انجام می‌شود و شاعران بایستی دلنوشته خویش را در قالب گزارش، شرح احساسات و عواطف از این دیدار به ویژه نخستین دیدار را حداکثر در هزار کلمه بنویسند.

مسئول دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس اظهار داشت: اگر شاعری در این مراسم شعرخوانی داشته بایستی شعر قرائت شده با ذکر سال قرائت و اگر شعر نخوانده، اثر ارسالی یا شعری که مصمم به خواندن آن بوده  را حداکثر شامل دو شعر همراه با یادداشت ارسال کند.

وی گفت: همچنین همراه با این موارد دوستان بایستی عکس احتمالی از دیدار, عکس تک نفره از خویش، تاریخ دقیق سال‌هایی که حضور داشته‌اند، بیوگرافی کوتاه و مختصر، شماره تماس و نشانی خویش را ارسال کنند.

کرونی درمورد روش ارسال موارد فوق افزود: شاعران ارجمند بایستی  موارد فوق را به نشانی adabifarsart@gmail.com  تا پایان تیرماه آثار خویش را ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها