خبرهای داغ:
مدیرکل محیط زیست استان فارس:

محیط‌بان منطقه بمو به خیل شهدای محیط زیست پیوست

مدیرکل محیط زیست استان فارس از شهادت محیط‌بان منطقه بمو خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مرحوم منوچهر شجاعیان روز گذشته در حین گشت‌زنی هیچ‌گونه سلاحی را در دست نداشته این‌گونه درگیری جز شرارت هیچ معنی دیگری ندارد.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۶۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

حمزه ولوی با اعلام "هرساله در نقاط کشور شاهد به شهادت رسیدن تعدادی از محیط‌بانان هستیم" اظهار داشت: روز گذشته مرحوم شجاعیان تلاش داشت در آخرین دقایق از خدمت خود شکارچی متخلف را از فعالیت بازدارد که با بی‌رحمی تمام به شهادت رسید.

وی با تأکید بر اینکه این دو متخلف تلاش داشتند با حمل سلاح دولول و تک‌لول ساچمه‌زنی در منطقه بمو شکار غیرمجاز انجام دهند، افزود: براساس گزارش‌های اعلام شده شکارچی متخلف که در منطقه فعالیت داشته با شلیک گلوله ساچمه‌زنی مرحوم منوچهر شجاعی را از چند ناحیه مورد اصابت قرار می‌دهد.

مدیرکل محیط زیست با بیان اینکه با شهادت مرحوم شجاعیان شمار شهدای محیط‌بان استان به 23 تن رسید، گفت: بار دیگر خانواده سبزپوش محیط زیست در مرگ شهادت یکی از همرزمانش سیاه‌پوش شده است.

به گزارش تسنیم منوچهر شجاعیان  39ساله به‌عنوان محیط‌بان پارک ملی بمو عصر جمعه حین درگیری با شکارچیان مورد اصابت گلوله آنها قرار گرفت و از ناحیه سینه و گردن مجروح و از روی صخره نیز به پایین پرتاب شد. این محیط‌بان که حال بسیار وخیمی داشت به شیراز منتقل شد و تحت عمل جراحی نیز قرار گرفت اما حوالی ساعت 24 جمعه به‌علت شدت جراحات وارده در بیمارستان رجایی به شهادت رسید.

با پیگیری و تلاش جدی نیروی انتظامی استان دو شکارچی متخلف دستگیر شدند و از آنان دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد. این شکارچیان متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار