خبرهای داغ:
نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی:

ارائه برنامه کارآمد در حوزه اشتغال مستلزم اعلام آمار دقیق بیکاران است/ جمعیت دامغان باید 250 هزار نفر باشد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود قریب به 5000 جوان بیکار در این شهرستان گفت: ارائه برنامه کارآمد در حوزه اشتغال مستلزم اعلام آمار دقیق بیکاران است.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۴۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، ابوالفضل حسن بیکی، در دومین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری دامغان در سال جاری به میزبانی فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه مدیران و متولیان امر اشتغال در شهرستان دامغان باید آمار دقیق ارائه کنند و محاسبات مدیران در بحث اشتغال باید همراه با سند، دقیق و درست باشد، ابراز داشت: در بحث ارائه آمار بیکاران و اشتغال شهرستان عنوان محرمانه، سری و فوق سری معنا ندارد و بیان این موضوعات برای ما قابل قبول نیست لذا اگر تمام دغدغه مسئولان و متولیان امر اشتغال برای جوانان باشد نباید از بیان تعداد بیکاران بترسیم.

وی افزود: مدیران و متولیان امر اشتغال در شهرستان کاری نکنند که ما آمار بیکاران و تعداد افراد اشتغال به کار در واحدهای تولیدی و صنعتی دامغان را از منابع غیر رسمی جویا شویم بلکه آمارهای ارائه شده از سوی مدیران باید درست، منطقی و قابل قبول باشد تا بتوانیم با هم افزایی درباره آنها تصمیم بگیریم.

جمعیت دامغان باید 250 هزار نفر باشد

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان همچنین گفت: در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب پرداخت وام های ارزان قیمت در نظر گرفته شده و مسئولان باید بدانند که ما امروز باید برای اعطای این تسهیلات به جوانان پیشگام شویم وگرنه جوان بیکاری که در منزل به سر می برد چگونه از اعطای این تسهیلات با خبر می شود؟

حسن بیکی با بیان اینکه جمعیت دامغان باید در حال حاضر ۲۵۰هزار نفر باشد، ابراز داشت: نرخ جمعیت در این شهرستان به دلیل مهاجرت به ۸۵هزار نفر کاهش یافته است که این امر، آماری نگران کننده به نظر می رسد لذا باید برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه کاره تلاش کرد تا ماندگاری مردم را در شرایط بهبود اقتصادی افزایش داد.

وی افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند، باید بدانیم که زمان کار و تلاش فرارسیده و مدیران دستگاه های اجرایی باید خود را بهتر از گذشته آماده خدمت، تلاش و کمک به رشد و توسعه دامغان کنند تا با همراهی دولتمردان و مردم بتوانیم رشد و توسعه همه جانبه شهرستان را بیش از پیش شاهد باشیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوع تأمین آب برای استان سمنان یک امر مهم و حیاتی است و باید با جدیت دنبال شود لذا اگر سازمان حفاظت محیط زیست در بحث انتقال آب از دریای خزر موافقت خود را اعلام کند، می توانیم این پروژه مهم  را به سرانجام برسانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها