خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: روز جهانی قدس سنبل و الگوی ایستادگی مستضعفان جهان در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه به سرکردگی آمریکاست.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۳۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به نزدیکی روز جهانی قدس ابراز کرد: نام گذاری مناسب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط حضرت امام خمینی(ره) به نام روز جهانی قدس حاکی از آنست که این روز برای مسلمانان از ایام الله محسوب می شود و همچنین الگوی مظلومیت و ایستادگی مستضعفان جهان در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به این موضوع که رسالت مسلمین در جهان که دفاع از حق و مظلوم و مبارزه با ظالم است بیان داشت: آیه قرآن "رحماء بینهم و اشداء علی الکفار" در اینجا مصداق عینی پیدا میکند و نباید فقط منحصر به منطقه بیت المقدس باشد بلکه این روز شاخص نشان از این دارد که نباید مبارزه با ظلم و ظالم را فراموش کنیم.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در ادامه اظهار داشت: بزرگداشت این روز در سرتاسر جهان هر سال بهتر از سال قبل انجام میشود و تبلور این تدبیر پیامبرگونه امام راحل در مقابله با باطل و دفاع از مظلوم بیشتر ظهور و بروز پیدا میکند.

وی افزود: امروز دشمنی های آمریکا با جهان اسلام و ملت ایران کم که نشده بلکه بیشتر هم شده است و با توجه به اینکه مذاکرات انجام شده و برخی باور کردند که میشود با نظام سلطه کنار آمد، می بینیم طرف مقابل در مذاکره از بعضی از خط قرمزها عبور کرده که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کردند.

کمالی با اشاره به پیش بینی های رهبر معظم انقلاب افزود: آمریکایی ها بد عهد و غیر قابل اعتماد هستند و علی رغم امتیازات زیادی که گرفتند و خیلی از موضوعات را ما به حالت تعطیل در آوردیم ولی باز هم زیاده خواهی آمریکا تمام شدنی نیست و خیلی از طلب ها و موضوعات بانکی ایران را بلوکه کرده و از عودت به کشور جلوگیری کرده اند والآن که موضوعات هسته ای تمام شده، موضوعات حقوق بشر را پیش می کشد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روزقدس است، وظیفه همه مسلمین به خصوص ملت بزرگ ایران است که به میدان بیایند و در این راهپیمایی شرکت کنند و ثواب آن چند برابر است و نشان دهند که هنوز به اصول امام و انقلاب پایبند هستند و تنفر خود را از استکبار جهانی نشان دهند که قوت قلبی است برای دوستداران انقلاب به خصوص فلسطین که آمریکا و اسرائیل با بحث داعش که در منطقه سوریه و عراق بوجود آورده اند سعی بر این دارد که به نوعی موضوع فلسطین رو از افکار و اذهان جهان به دور نگاه دارند و این وظیفه ما است که از این فرصت استفاده کنیم و فلسطین را به مسئله روز مسلمین تبدیل کنیم.


ارسال نظرات