برگزاری 10 عنوان برنامه برای افشای حقوق بشر آمریکایی در استان مرکزی
دبیر ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی در استان مرکزی گفت: حقوق بشر آمریکایی عبارتی، متناقض نماست چراکه آمریکا خود به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر ادعای دروغین حقوق بشر دارد.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۰۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

سعید پیرایش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به سخنان مقام‌معظم رهبری درباره حقوق بشر آمریکایی گفت: در تاریخ کشور تیرماه شاهد حوادث و جنایات بسیاری از سوی استکبار جهانی بوده‌ایم که مقام‌معظم رهبری بیانات بسیاری را درباره حوادث این ماه مطرح و هفت تیرماه تا 12 همین ماه را براساس این حوادث هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند و فرمودند بهترین کسانی که می‌توانند در این زمینه کمک کنند جوانان متعهد انقلابی است.

وی افزود: با توجه به تناقض موجود در حقوق بشر آمریکایی نیروهای خودجوش انقلابی استان مرکزی به‌دنبال تاکیدات مقام‌معظم رهبری برای نخستین بار ویژه‌برنامه‌هایی را به‌منظور هفته حقوق بشر آمریکایی تدوین و اجرایی خواهند کرد.

دبیر ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی در استان مرکزی گفت: تبلیغات شهری به منظور آشنایی مردم با هفته حقوق بشر آمریکایی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تولید کلیپ برای معرفی و یادآوری جنایات آمریکا، تئاترهای خیابانی، سخنرانی، گروه سرود و برگزاری نمایشگاه‌های عکس از جمله این برنامه‌ها است.

پیرایش ادامه داد: تهیه بنر و نصب آن در مسیرهای راهپیمایی روز قدس و در حوزه کودکان نیز تهیه و تولید دفترچه‌های نقاشی و داستانی و همچنین تهیه محتوا برای روحانیون، به منظور تبیین موضوع در بین مردم در شب‌های قدر از دیگر برنامه‌های تدوین شده در این هفته است.

وی افزود: تئاترهای خیابانی، گروه‌های سرود، کارگاه‌های خیابانی، مناظره چهره به چهره و تهیه طومار به‌ویژه در رابطه با انهدام هواپیمای 655 جمهوری اسلامی ایران تدوین شده که با نصب تصاویری از هواپیمای مسافربری در میادین شهری به تبیین چهره واقعی استکبار جهانی درباره جنایاتی که علیه مردم بی دفاع ملت ایران انجام داده خواهیم پرداخت.

دبیر ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی در استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام‌معظم رهبری این مسئله را جبهه مردمی و جوانان مومن محول کردند که بی‌شک روحیه انقلابی و عملیاتی را که در این قشر وجود دارد را لحاظ فرموده‌اند که امیدواریم بتوانند این مبحث را به خوبی دنبال و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنند.

پیرایش خاطرنشان کرد: در شرایطی که شاهد هستیم آمریکایی‌‌ها در عمل مجری حقوق بشر نبوده در حالی که مدعی آن هستند می‌توان به متناقض‌نما بودن حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد که این موضوع نیاز به یک روحیه تهاجمی برای مقابله با این ادعا دارد.

وی افزود: این امکان وجود دارد که سال اول عده کمی در جریان قرار گیرند ولی درصدد هستیم در حد توان تلاش کنیم تا اثرگذاری را بالا ببریم، متاسفانه هیچ یک از دستگاه‌ها، رسانه‌ها و بخش‌های دیگر هنوز اقدام اساسی در این زمینه انجام نداده‌اند هدف انقلابیان استان مرکزی این است که با وجود محدودیت امکانات، با یک روحیه وعملی تهاجمی و بدون حمایت دولتی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به‌شکل خودجوش به اجرای این برنامه‌ها به منظور یادآوری جنایات آمریکایی‌ بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات