مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک خبر داد

نهمین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اراک

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: نهمین بزرگداشت شهدای هفتم تیر و یک‌صد شهید منطقه سنجان از توابع شهرستان اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۰۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
سرهنگ دوم پاسدار قادری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به برگزاری نهمین مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در اراک اظهار داشت: پنج شهید حزب انقلاب اسلامی از استان مرکزی هستند که امسال در این راستا نهمین بزرگداشت شهداء هفتم تیر در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: شهادت شهید بهشتی و یارانش به دست دشمنان اسلام از یک سو، رسوایی جبهه کفر و نفاق و از سوی دیگر تثبیت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه داشت.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: تعداد پنج شهید از شهداء هفتم تیر از استان مرکزی بودند که امسال برای نهمین مرتبه مراسمی در خور شأن این بزرگواران برگزار می‌شود و مصلی شهر سنجان اراک همزمان با سالروز این حادثه تروریستی میزبان شهیدپرور خواهد بود.

سرهنگ دوم پاسدار قادری ادامه داد: حادثه تلخ ششم تیرماه سال 1360 و سوء قصد به مقام‌معظم رهبری توسط نقشه شوم منافقان و گروهک منحرف آمریکا خوشبختانه به نتیجه‌ای نرسید و سایه این نعمت بزرگ خداوند بر سر ما مستدام است و به دنبال آن حادثه روز هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 یار انقلاب نشان از مظلومیت انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: بزرگداشت شهدای هفتم تیر و یک‌صد شهید منطقه سنجان رأس ساعت 18 با سخنرانی آیت‌الله اراکی برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه است از این‌رو همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار قادری اقتدار و عظمت کنونی کشور را مدیون خون شهدای والامقام دانست و تاکید کرد: یشرفت‌هایی که هم اکنون در عرصه‌های هسته‌ای، علمی، فرهنگی و نانو در کشورمان به دست آمده در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما باید قدردان این خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار