مدير روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان مرکزی از فراخوان اولین جشنواره «نگاه نگران رسانه به مشکل کمبود آب» در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۰۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، طراوتی در حاشیه نشست خبری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب با اشاره به برگزاری اولین جشنواره در حوزه آب و رسانه استان مرکزی گفت: اولین جشنواره «نگاه نگران رسانه به مشکل کمبود آب» با هدف گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب و اصلاح الگوی مصرف در میان آحاد جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: استفاده از ابزار نویسندگی برای ترویج سبک زندگی درست با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حساس نمودن افکار عمومی نسبت به مساله حفاظت از منابع آبی و باز چرخانی آب در صنعت، اقتصاد آب و مدیریت مصرف آب شرب، فرهنگ شهروندی و مدیریت مصرف آب و مستندسازی فعالیت‌ها و پیشرفت‌های حاصل در صنعت آب و فاضلاب از دیگر اهداف این جشنواره خواهد بود.

مدير روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را که در قالب مقاله و گزارش در یکی از رسانه‌ها منتشر شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

طراوتی در ادامه گفت: حضور برای تمامی خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران در این جشنواره آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان دوم مرداد ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند همچنین آثار ارسالی تا 14 مردادماه مورد بازبینی دبیرخانه قرار خواهد گرفت و از آثار برتر همزمان با روز خبرنگار تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا پایان روز دوم مردادماه می‌توانند آثار خود را به نشانی اراک، کوی رضوی دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به صندوق پستی 1184 ارسال نمایند همچنین به تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات