خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تأکید کرد

روشنگری در خصوص شهدای مدافع حرم و تبیین بیانات رهبری وظیفه امروز بسیجیان

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه بسیجیان سفیران فرهنگی در پایگاه‌ها هستند، گفت: وظیفه امروز بسیجیان روشنگری در سطح جامعه در خصوص شهدای مدافع حرم و اهمیت و منزلت آنان و تبیین فرمایشات رهبری است.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۰۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی امروز در برنامه عاشقان ولایت حوزه حضرت زینب(س) که با حضور بسیجیان در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) مسجد جامع اسدآباد برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از سال 1357 تاکنون نظام جمهوری اسلامی ایران همواره شاهد هجمه‌های دشمنان و در رأس آنها آمریکا بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی روز به روز با ایران افزایش یافته و کمتر نشده است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی انواع و اقسام جنگ‌ها و اختلافات و اقدامات تروریستی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بیان داشت: از 6 تا 12 تیرماه سال67، طی 10 روز آمریکا جنایات بزرگی نسبت به ایران اسلامی انجام داد که این 10 روز، حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی تأکید کرد: وظیفه بسیجیان این است که در محله و پایگاه و مسجد محل فعالیت خود این جنایات آمریکایی‌ها را برای مردمبیان و بازگو کنند.

مرادی با اشاره به اهمیت جبهه مقاومت و حمایت از آن تصریح کرد: بسیجیان سفیران فرهنگی در پایگاه‌ها هستند و باید پاسخگوی حرف و حدیث‌هایی که نسبت به شهدای مدافع حرم گفته می‌شود، باشند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرمدارای امتیازات خاصی هستند، ادامه داد: دفاع از حریم آل الله(ع)، شهادت در غربت و اینکه مدافعان حرم از جوانان نسل امروز هستند و از جان گذشتگی آنان برای تأمین امنیت ایران اسلامی امنیت از جمله این امتیازات است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به شهدای مدافع حرم استان همدان خاطرنشان کرد: 5 نفر از شهدای مدافع حرم استان بسیجی و مابقی پاسدار هستند.

* سوریه و عراق خط مقدم نظام جمهوری اسلامی ایران است

وی افزود: امنیتی که بعداز 38 سال از انقلاب اسلامی در ایران وجود دارد و کشور ایران در جهان به عنوان قطب امنیت است به خاطر شهادت‌طلبی جوانان و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

مرادی با تأکید بر ترویج روحیه شهادت‌طلبی در جامعه عنوان کرد: جنگ‌های نیابتی و تجهیز تمام گروه‌های تروریستی توسط آمریکا و اسرائیل و عربستان و ترکیه برای این است که ایران را با چالش روبرو کنند که بعداز 6 سال نتوانسته‌اند کاری کنند و این امر به برکت شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «اگر جلو این گروه‌های تکفیری را در عراق و سوریه نگیریم باید در کرمانشاه و همدان با آنها بجنگیم»، افزود: آمریکا خود وارد جنگ نمی‌شودبلکه جنگ‌های نیابتی را در منطقه راه‌اندازی می‌کند و به گروه‌های تروریستی و تکفیری تسلیحات و پول می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اهداف جنگ‌های نیابتی تصریح کرد: یکی از این اهداف این اشت که ایران را مشغول به خود کنند تا دست از حمایت حزب الله بردارد و آنها به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: تضعیف ایران در معادلات بین المللی، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، بی ثبات سازی ایران اسلامی، ایجاد اختلاف بین ایران و همسایگان، ایجاد امنیت برای اسرائیل و هدایت موج تنفر و مقابله اسرائیل با ایران از دیگر اهداف جنگ‌های نیابتی آمریکا است.

مرادی افزود: با توجه به این مهم روشنگری در سطح جامعه در خصوص شهدای مدافع حرم و اهمیت و منزلت آنان و تبیین فرمایشات رهبری وظیفه امروز بسیجیان است.

وی با بیان اینکه سوریه و عراق خط مقدم ما است، گفت: هر مقدار می توانید برای جبهه مقاومت کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری کنید چرا که تقویت جبهه مقاومت امنیت کشور را در پی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه با اشاره به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین خاطرنشان کرد: برنامه جوانه‌های صالحین با برگزاری کلاس‌های متنوع و نمایشگاه‌ها به دنبال غنی کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است و بسیجیان باید برای برگزاری بهتر این برنامه کمک کنند.

در پایان این مراسم کمک‌های نقدی بسیجیان به جبهه مقاومت جمع‌آوری و از مربیان برتر صالحین تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات