این بازیگر سینما و تلویزیون گفت:هنر یکی از موثرترین روش هایی است که می توان از طریق آن، کلام خدا را به نسل های امروزی فهماند.
کد خبر: ۸۷۰۰۹۵۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
رضا توکلی بازیگر سریال «برادر» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به زیبایی های قرآن کریم گفت: تمرکز خودمان در ترویج فرهنگ قرآنی را به سوی تصویرسازی زیبایی های قرآنی کریم متناسب با سنین مختلف ببریم و قطعا این تصویرسازی اثرگذاری جهانی دارد و بسیاری از مردم جهان با عظمت های بی کران این کتاب مقدس بیشتر آشنا می شوند. 

وی ادامه داد: شب های قدر و شب شهادت حضرت علی(ع) را در پیش داریم و نیاز است که با نیت صاف و خالص و قرآن به سر، در این شب ها تا سحر بیدار باشیم و از خداوند بخواهیم که ما را رهرو اصلی امامان و امیرالمومنین(ع) قرار دهد.

توکلی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی امری ضروری است و باید در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی طوری برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی کنیم که این مهم به یک نهضت عظیم و فراگیر مبدل شود، افزود: اگر قرآن در زندگی مردم نفوذ پیدا کندبسیاری از مشکلات و موانع موجود درخانواده ها حل و فصل شده و به طبع، وضعیت فرهنگی جامعه نیز دگرگون می‌شود.

ارسال نظرات