خبرهای داغ:
نخستین جشنواره تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی بخش قنوات استان قم به همت حوزه شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۹۵۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نخستین جشنواره تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی بخش قنوات استان قم همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) به همت حوزه شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) در بوستان ولایت این بخش برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مسؤولان از جمله حجت‌الاسلام عادل‌پور امام جمعه، شهردار، رئیس ستاد اقامه نماز جمعه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قنوات به همراه آحاد مردم این بخش حضور داشتند.
نخستین جشنواره تجلیل از نخبگان در قنوات قم برگزار شد

مهدی علی بابایی سرپرست حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) در ابتدای این جشنواره اظهار کرد: تجلیل از مقام نخبگان، تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور نخبگان، دعوت از افراد علاقه‌مند به منظور نخبه‌پروری و روشنگری و بصیرت‌افزایی در خصوص جنگ نرم و اهداف دشمن اهداف برگزاری این جشنواره است.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین عادل‌پور امام جمعه قنوات به اهمیت تجلیل از مقام نخبگان تاکید کرد و تشکیل مرکز نخبگان در شهر قنوات را خواستار شد.
نخستین جشنواره تجلیل از نخبگان در قنوات قم برگزار شد

برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای زنده امیر سلیمانی خواننده بسیجی و تقدیر از علی یوسفی و سیف‌الله کاشانیان نخبگان فرهنگی، محمدحسین جواهری نخبه علمی، فتحی‌خواه و سیف‌آبادی نخبگان ورزشی، باکمال و سعادتی‌حاج نخبه قرآنی و فرشید ایل سعادتمند نخبه جهادگر از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.
ارسال نظرات