خبرهای داغ:
ياسر متانت
113 میلیون و 630 هزار تومان در سبد گلريزان امسال گلپايگان
در مراسم گلريزان امسال گلپايگان با جمع آوري مبلغ 113 میلیون و 630 هزار تومان،15 زنداني جرايم غير عمد آزاد خواهند شد
کد خبر: ۸۷۰۰۹۲۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، در گلریزان امسال در گلپایگان جمعا مبلغ صد و سیزده میلیون و ششصد و سی هزار تومان از خیرین جمع آوری شد.

کشانی مدیر عامل ستاد دیه استان اصفهان در مراسمي كه در سالن اداره ارشاد اسلامي گلپايگان در راستاي آزادي زندانيان جرايم غيرعمد برگزار شد گفت: ستاد دیه کشور در سال۶۹به دست شهید لاجوردی پایه ریزی شد.

وی با اشاره به تشکیل این سازمان طیبه از سال۸۰در اصفهان تصریح کرد: تا امروز این ستاد موفق به آزاد سازی۵هزار زندانی جرایم غیر عمد شده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان با بیان آسیب های اجتماعی که برای خانواده فرد در دوران نبود او اتفاق خواهد افتاد عنوان کرد: در شهرستان گلپایگان خوشبختانه آمار این جرایم بسیار پایین است.

کشانی با اشاره به جمع اوری۸۷میلیون و۲۸۶هزار تومان در رمضان سال۹۴خاطرنشان کرد: ما توانستیم در سال گذشته۱۸زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کنیم.

وی افزود: مبالغ جمع آوری شده به ستاد دیه استان واریز خواهد و ما شرعا مسئول به صرف این هزینه برای زندانیان گلپایگانی هستیم و حتی یک ریال هم درشهر دیگر خرج نخواهد شد.

مدیر عامل ستاد دیه اصفهان با اشاره به۱میلیارد و۲۰۰میلیون بدهی این افراد در سال گذشته یادآور شد: مبلغ۳۴۵میلیون این مبلغ را شکات پرونده ها گذشت کردند.

کشانی افزود:۱۶۶میلیون کمک بلاعوض استان و۳۶میلیون و پانصد کمک تهران به همراه۱۱۰میلیون تسهیلات چهار درصدی دیگر اقدامات این ستاد برای آزادی این افراد بوده است.

وی در پایان از وعده پرداخت بدهی پنج نفر از بدهکاران در این مراسم خبر داد.

در ادامه مراسم حبیبی رئیس زندان گلپایگان از کمک۱۱۳میلیون و ششصد و سی هزاری خیرین در گلریزان امسال خبر داد و گفت: از پانزده نفر واجد شرایط امسال یک نفر مددجو خانم است که ان شاءلله اقدامات مثمر ثمری برای آزادی همه آنان صورت خواهد گرفت.

لازم به ذكر است از مبلغ جمع آوری شده هشتاد و شش میلیون و چهارصد هزار ریال آن مبلغ تعهدی افراد است.

منبع:با تلخيص از ديار عالمان

ارسال نظرات
پر بیننده ها