نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مردم انتظار دارند که شخص رئیس جمهور یک لیست 155 گشایشی که به سبب برجام رخ داده را ارائه دهد؛ یعنی ارتباط این گشایش‌ها با برجام هم باید روشن شود چیست.
کد خبر: ۸۷۰۰۸۷۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات چند روز پیش رئیس جمهور مبنی بر اینکه طی پنج ماه و پنج روزی که از برجام می‌گذرد روزی نیست که گشایشی در مسیر منافع ملی و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور حاصل نشده باشد اظهار داشت: آقای روحانی یک چهره روحانی و حوزوی است؛ ما هم بنا را می‌گذاریم که او راست می‌گوید ولیکن مردم انتظار دارند که شخص رئیس جمهور لیست 155 گشایشی که به سبب برجام رخ داده را ارائه دهد.

قاضی زاده در توضیح این مطلب بیان کرد: یعنی ارتباط این گشایش‌ها با برجام هم باید روشن شود چیست، لذا آقای روحانی لطف کند این لیست را منتشر کند و بگوید که در این 5 ماه و 5 روز این اتفاق خوب و مثبت که بعد از برجام رخ داده و مرتبط با این توافق نامه است چیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس در خاتمه تاکید کرد: همه مردم خوشحال می‌شوند از اینکه بدانند دولتمردان آن‌ها زحمت می‌کشند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.
ارسال نظرات