همزمان با اولین شب از لیالی قدر مردم عاشق ودلداده به مولای متقیان حضرت علی (ع) قائم شهر با اجتماع در جوار شهدای گمنام حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان ،نوای الهی العفو و الغوث سر دادند.
کد خبر: ۸۷۰۰۸۵۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر، بر اساس روایات دینی سرنوشت یک سال انسان در شب قدر رقم می خورد وانسان غرق در مادیات و کارهای روزمره با حضور در این مراسمهای معنوی دلها را به نور خداوندی صیقل داده واز خداوند متعال طلب مغفرت می کند.

جمعیت زیادی از مردم قائم شهر در ساعات اولیه اولین شب قدر با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله دلهارا متوجه رحمت ایزدی کرده وقرآنها را بالای سر بردند.

جعفر حسن زاده مدیر فرهنگی اجتماعی ناحیه قائم شهر در این خصوص گفت : مراسم لیالی قدر از شب 19 ماه مبارک با اجرای تمهیدات لازم در زمینه اسکان،پذیرایی،هدایت مردم با حضور تیمهای پزشکی وامداد،آتشنشانی،نیروی انتظامی وراهنمایی و رانندگی ،به مدت 5 شب با برگزاری مراسمهای دعا خوانی،قرآن به سر،سخنرانی ومداحی و سینه زنی در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر به اجرا در می آید.

وی ادامه داد : طبق پیش بینی که انجام شدجمعیت زیادی برای شرکت در این مراسم معنوی حضور بهم می رسانند که برای اسکان وایجاد راحتی مردم علاوه بر داخل حسینیه در خیابانهای اطراف حسینیه نیز با پهن کردن موکت واستقرار امکانات پخش مراسم به صورت ویدئو پروژکشن شرایط را مهیا کرده ایم که امیدواریم همه ما آنطور که باید از فیوضات این شبها استفاده نمائیم.


انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها