بسیجی فعال در اردوی جهادی با بیان اینکه هیچ چیز به اندازه خدمت به محرومان، خشم جهانخواران مستکبر را بر نمی انگیزدگفت: گروه های جهادی باوردارند که نظام سلطه به دلیل غیض و کینه ای که از ملت شریف ایران در سینه دارد، هرگز از رفاه و آسایش ایرانیان خوشحال نمی شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۸۲۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از یزد، به همت بسیجیان در ماه مبارک رمضان اردوی جهادی یک روزه حلقه سازندگی پایگاه حضرت امیرالمومنین(ع) ناحیه ثارالله یزد در گندم زارهای روستای محمدآباد برگزار شد.

یکی از بسیجیان پایگاه امیرالمومنین (ع) دراین اردوی جهادی درگفتگویی با خبر نگار ناحیه ثارالله گفت: اندیشه و عمل گروه های جهادی مبتنی بر این باور است که نظام سلطه و به ویژه آمریکای جهانخوار به دلیل غیض و کینه ای که از ملت شریف ایران در سینه دارد، هرگز از رفاه و آسایش ایرانیان خوشحال نمی شود، هر چند خلاف آن وانمود کند.به همین دلیل گروه های جهادی براین باورند، هیچ چیز به اندازه خدمت به محرومان، خشم جهانخواران مستکبر را بر نمی انگیزد.

لذا در این راستا اردوی جهادی یک روزه حلقه سازندگی پایگاه حضرت امیرالمومنین(ع) حوزه امام خامنه ای (مدظله العالی ) جهت خدمت به محرومان در گندم زارهای روستای محمدآباد برگزار شد.

وی درادامه اظهار کرد دورنمای فعالیت گروه های جهادی تخصصی تراز گذشته است ان شاء الله با افزایش تولید ملی، افزایش درآمد روستائیان، افزایش بهره وری در استفاده از منابع طبیعی بویژه آب، اشتغالزایی در روستا ها، جلوگیری کند از مهاجرت بیسشتر روستائیان به شهرها که این خود نمونه بارز تجلی عینی اقتصاد مقاومتی است .



ارسال نظرات