خبرهای داغ:
عرب:

عدم تحقق وعده‌های پسابرجامی دولت

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مسئولان بگویند چند نفر دیگر باید در تصادفات کشته شوند تا دولت رفع مشکلات جاده‌ای را در اولویت قرار دهد؟ به اعتقاد ما بیکاری و تورم و رکود در اولویت است نه خرید هواپیمای تشریفاتی.
کد خبر: ۸۷۰۰۸۰۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی عرب دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به حادثه پیش‌آمده برای تعدادی از سربازان کشورمان، گفت: متاسفانه در سه سال اخیر دولت همه وقت و توان خودش را صرف سیاست خارجی و برجام کرد که یکی از نتایج آن خرید هواپیماهای بوئینگ و ایرباس بود.

وی ادامه داد: اینکه سیستم حمل و نقل هوایی کشور فرسوده است را نمی‌توان رد کرد ولی آیا اولویت اصلی کشور خرید هواپیما بود آن هم در حالیکه سیستم حمل و نقل زمینی ما که در حدود 97 درصد مردم از آن استفاده می‌کنند با مشکلات زیادی روبرو است و این مشکلات هم باعث شد 19 سرباز این کشور جان خود را از دست بدهند.

عرب ادامه داد: مسئولان دولت وعده دادند که بعد از اجرای برجام همه مشکلات اقتصادی مردم حل خواهد شد، وعده‌هایی که هیچ‌کدام محقق نشد، کاش دولت بجای وعده‌هایی که عملی نمی‌شود و بجای اینکه همه توان خود را صرف برجام می‌کرد به فکر حل مشکلات حمل و نقل زمینی بود.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: متاسفانه دولت در همه حوزه‌ها کارنامه غیرقابل قبولی را از خود بجای گذاشته است، بطور مثال گفته می‌شود بعد از برجام هر روز یک گشایش داشتیم ولی چرا با این همه گشایش که دولت می‌گوید هنوز با گذشت چند ماه از سال جدید افزایش حقوق‌های کارمندان پرداخت نشده است؟ چرا مشکلات بیکاری حل نشده است؟ و از همه مهم‌تر چرا مردم گشایش‌هایی را که گفته می‌شود را لمس نمی‌کنند؟

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خاتمه گفت: مسئولان بگویند چند نفر دیگر باید در تصادفات کشته شوند تا دولت رفع مشکلات جاده‌ای را در اولویت قرار دهد؟ آیا واقعا نباید یک تیم کارشناسی اولویت‌ها را مشخص می‌کرد تا دولت براساس آن اقدام کند؟ به اعتقاد ما بیکاری و تورم و رکود در اولویت است نه خرید هواپیمای تشریفاتی.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار