نماینده مجلس در انتقاد به رسیدگی به سربازان مصدوم:
نماینده مردم شیراز در مجلس با انتقاد از نحوه خدمات رسانی به مجروحان حادثه نی‌ریز در بیمارستان شهید رجایی شیراز، گفت: جوانب این حادثه و علل آن باید از ابتدا تا انتها مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۶۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبری در گزارش روز جمعه خود درخصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه دیده سقوط اتوبوس حامل سربازان، گفت: در بازدیدی که به همراه جمعی از نمایندگان استان فارس از بیمارستان شهید رجایی شیراز به عمل آمد مشاهده شد که تعدادی از مصدومان متاسفانه شرایط خوبی ندارند.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصدومان حادثه دارای آسیب‌های مختلفی هستند، افزود: بنابراین بیمارستان شهید رجایی باید به صورت جامع به این مصدومان خدمات رسانی می کرد اما پس از دو روز از وقوع این حادثه هنوز چشم پزشک، مصدومان دارای آسیب دیدگی چشم را معاینه نکرده است.

وی با بیان اینکه  متاسفانه در ارایه برخی خدمات به مصدومان حادثه دقت های لازم نشده است، گفت: حتی انجام برخی اعمال جراحی برای مصدومان نیز به روزهای آینده موکول شده که این موضوع نیز جای نگرانی دارد؛ دراین شرایط به دلیل آسیب ‌های روحی و جسمی به سربازان باید ارایه خدمات پزشکی برای درمان آنها با حساسیت و تامل بیشتر پیگیری می‌شد.

اکبری  با اشاره به اینکه روایت‌های مختلفی از تعداد مجروحان این حادثه وجود دارد، افزود: واقعیت آن است که کل ماجرا از ابتدا تا انتها دارای نقاط ابهامی است به همین دلیل تمام جوانب این حادثه باید از ابتدا مورد بررسی دقیق قرار گیرد، چون 2 اتوبوس حامل سربازان دچار حادثه شده و مشخص نیست که دلایل وقوع و نحوه وقوع چگونه بوده است.

وی با بیان اینکه اعزام تیم پزشکی از سوی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مصدومان درحال حاضر تنها درحد شنیده‌ها است، گفت: تا زمانی که نمایندگان استان فارس در بیمارستان حضور داشتند خبری ازتیم پزشکی نبود؛ مشخص نیست که تیم پزشکی قبل و یا بعد از نمایندگان به بیمارستان آمده باشند اما طبق گفته برخی نمایندگان ازجمله آقای جمالی نماینده فسا نارسایی در ارایه خدمات به مصدومان وجود دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع در رسیدگی به وقوع حوادث اینچنینی که افکار عمومی نسبت به آن حساسیت زیادی دارد باید با احساس مسئولیت بیشتر و بهتری برخورد می شد، به طور قطع این موضوع و علت چرایی آن درمجلس پیگیری خواهد  شد و مسئولان ذی ربط باید پاسخگو باشند.

ارسال نظرات