خبرهای داغ:

آمار ۱۱۸موردتصادف در هندیجان نگران کننده است

فرماندار هندیجان گفت:در سال جاری ۱۱۸مورد تصادف و ۴فوتی در شهرستان هندیجان یک زنگ خطر جدی و نگران کننده است.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۴۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،جلسه شورای ترافیک وحمل ونقل هندیجان ظهر شنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسؤلان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سید مهران رفیعی در این جلسه اظهار کرد:از موارد مهم و کلیدی در هندیجان فرهنگی سازی مناسب در رعایت به قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان است.

وی افزود:۴خیابان پر تردد هندیجان چراغ چشمک زن راهنما  نیاز دارد که با همکاری پلیس راهور و شهرداری نصب و راه اندازی بشود.

وی بابیان ساماندهی موتور سیلکت ها در هندیجان گفت:۹۰درصد مردم هندیجان از وسیله  موتور سیکلت استفاده می کنند که با ساماندهی و شناسایی کلاس های آموزشی برای رعایت بهتر قوانین راهنمایی و رانندگی برای عموم مردم و مخصوصا در مدارس برگزار بشود.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:بیش از ۴۰پایه برای نصب تابلوی راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان نصب بشود که تا کنون بخشی از این تعداد در نقاط مهم و پرتردد نصب شده است.

وی بااشاره به نصب سرعت گیر در خیابان های هندیجان بیان کرد:خیلی از سرعت گیر ها در هندیجان که بصورت آسفالتی هستند که استانداردنیستند که می بایست از سرعت گیرهای با کیفیت و استاندارد تأیید شده راهنمایی و رانندگی در سطح خیابان های شهرستان استفاده بشود.

در پایان جلسه از خدمات فرمانده پلیس راهور  هندیجان توسط فرماندار تشکر و لوح  تقدیری به وی  اهداء شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار