خبرهای داغ:
در مرحله نخست مسابقات فوتسال جام شهدای دانش آموز طبس پس از برگزاری 50 بازی، 361 گل به ثمر رسید و در مجموع 10 تیم به دور دوم صعود کردند.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۳۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مسابقات فوتسال جام رمضان هر ساله در شهرستان طبس بین تیم‌های مختلف برگزار می‌شود که امسال به نام جام شهدای دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

در این دوره از مسابقات 25 تیم در قالب پنج گروه در محل سالن ورزشی شهید الاهی طبس به رقابت می‌پردازند که هر شب سه بازی از آن پیگیری می‌شود.

مرحله نخست مسابقات فوتسال جام رمضان یادبود شهدای دانش آموز شهرستان طبس چهارشنبه شب 2 تیر سال جاری با انجام چهار بازی در محل سالن شهید الاهی پیگیری و به اتمام رسید.

در بازی نخست شب گذشته تیم شهدای ورزشکار به مصاف پایگاه شهید آوینی رفت و با نتیجه 5 بر 2 بازی را واگذار کرد و در بازی دوم تیم املاک اسکان با نتیجه 7 بر 6 از سد یاوران مهدی گذشت.

همچنین در بازی های بعد شهدای محمدآباد با نتیجه 2 بر یک از مجتمع طبس پودر شکست خورد و سوپر مارکت ایساتیس با نتیجه پر گل 10 بر 3 فرآورده های لبنی گلها را مغلوب خود کرد.

در این دوره از مسابقات 10 تیم به دور دوم صعود کردند که در گروه نخست تیم های دهیاری اصفهک، دهه شصتی ها، شهیدان استاد دیهوک، دهیاری خسروآباد و اقامتگاه بوم گردی ستاره کویر به رقابت خواهند پرداخت و در گروه دوم رستوران 14 و سوپر لبنیات باغچه جوخواه، خانه کارگر، منتخب عشق آباد، سوپر مارکت ایساتیس و مجتمع طبس پودر به مصاف یکدیگر می روند.

در مرحله نخست این مسابقات پس از برگزاری 50 بازی 361 گل به ثمر رسید و تعداد 97 کارت زرد و 7 کارت قرمز جهت جریمهخاطیان از جیب داوران خارج شد.

گفتنی است، دور دوم مسابقات از امشب با انجام چهار بازی در محل سالن شهید الاهی آغاز خواهد شد که تیم های (رستوران 14 و سوپر لبنیات باغچه جوخواه-سوپر مارکت ایساتیس)، (دهه شصتی ها-شهیدان استاد دیهوک)، (خانه کارگر-منتخب عشق آباد) و (دهیاری اصفهک-دهیاری خسرو آباد) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها