خبرهای داغ:
سرپرست حوزه مقاومت شهید جلالی:

آموزه‌های قرآنی برای مقابله با تهاجم دشمن ترویج می‌شود / حضور بسیجیان در مراسم جزخوانی حرم حضرت معصومه(س)

سرپرست حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی گفت: با توجه به گسترش تهاجم‌های فرهنگی دشمن در عرصه‌های مختلف ترویج آموزه‌های قرآن کریم به عنوان نجات دهنده جوانان و نوجوانان از تهدیدها و تهاجم‌های فرهنگی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۲۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

مهدی‌علی بابایی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های قرآنی در دستور کار دارالقرآن تخصصی نورالمبین حوزه شهید جلالی قرار گرفته است، اظهار کرد: با هماهنگی معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان قم جمعی از متربیان قرآنی بسیج بخش مرکزی ضمن حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در مراسم جزخوانی شبستان امام خمینی(ره) شرکت کردند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های تابعه حوزه شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) با حضور حداکثری متربیان صالحین خود اقدام به برگزاری مراسم پرفیض جزخوانی قرآن کریم کرده‌اند، افزود: با توجه به گسترش تهاجم‌های فرهنگی دشمن در عرصه‌های مختلف ترویج آموزه‌های قرآن کریم به عنوان نجات دهنده جوانان و نوجوانان از تهدیدها و تهاجم‌های فرهنگی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی از برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در برخی از پایگاه‌های این حوزه مقاومت یاد کرد و گفت: نکات آموزشی مورد نیاز برای روان‌خوانی قرآن کریم در جلسات جزخوانی توسط سرگروهان صالحین به متربیان آموزش داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون فعالیت‌های دارالقرآن تخصصی نورالمبین حوزه شهید جلالی با استفاده از اساتید برجسته استانی و حضور پرشور متربیان و آحاد مردم بخش قنوات به صورت ویژه دنبال می‌شود.
ارسال نظرات