مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان خبر داد:
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان گفت: 2هزار دانش‌آموز متوسطه دوم مدارس شهرستان رشت آموزش حقوق شهروندی را طی سال گذشته فرا گرفتند.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۰۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

ابوطالب اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه اظهار کرد: فضاسازی و تبلیغات پیرامونی، میثاق با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، غبار روبی مزار شهدا توسط اعضای سازمان و برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر، سرکشی و بازدید از خانواده‌های معظم شهداء و تجلیل از قضات عضو سازمان که در برنامه‌های سازمان نقش اثرگزاری دارند از جمله برنامه‌های این سازمان در هفته قوه قضائیه است.

وی از ایجاد تعامل و همکاری نزدیک با معاونت فرهنگی دادگستری کل استان خبر داد و افزود: برنامه‌های مشترکی در جهت هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها در مناسبت‌های مختلف با همکاری معاونت فرهنگی دادگستری و سازمان بسیج حقوقدانان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان گیلان از آموزش حقوق شهروندی به 2هزار دانش‌آموز متوسطه دوم مدارس شهرستان رشت طی سال گذشته خبر داد و یادآور شد: این طرح با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد.

اصغری از برگزاری کلاس‌های آموزش حقوق شهروندی با مشارکت سازمان بسیج دانش‌آموزی در طرح ولایت خبر داد و گفت: این کلاس‌ها از 26تا 31 تیرماه امسال برای دانش‌آموزان طرح ولایت استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات