خبرهای داغ:
امام جمعه ماهشهر:

در ماهشهر هم کم نیستند مدیرانی که حقوق نامتعارف دریافت می کنند/ این مدیران دروغ می گویند که خدمتگزار مردم هستیم

در همین ماهشهر هم با بیت المال مسلمین ضعیف برخی که ادعای مسلمانی هم می کنند زندگی هایی را برای خودشان ساخته اند که هیچ تناسبی با زندگی مردم عادی ندارد.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۰۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماهشهر:حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندرماهشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به آغاز شب های قدر و شهادت امام علی(ع) ضمن دعوت مردم به استفاده حداکثری از این ایام اظهار کرد: در ایامی که به شهادت حضرت علی(ع) نزدیک می شویم بیشتر از زمان های دیگر باید به تامل در سیره عملی ایشان بپردازیم.

وی افزود: یکی از مهمترین مواردی که امام علی(ع) روی آن تاکید داشتند حفاظت از بیت المال و جلوگیری از دست درازی به آن بود به شکلی که حتی به برادرش که در شرایط سخت مالی به سر می برد اجازه نداد بیشتر از حقش از بیت المال بهره ای ببرد.

حجت الاسلام غبیشاوی خطاب به مسئولین گفت: برای ما درد آور است کسانی ادعای مسلمانی می کنند ولی بیت المال را حیف و میل می کنند، ای کاش این ها ادعای مسلمانی نمی کردند، شاید اینطور تحمل اعمالشان برایمان راحت تر بود.

امام جمعه ماهشهر ادامه داد: کسانی که به تعبیر رهبر انقلاب حقوق های نجومی دریافت می کنند چگونه می خواهند روز قیامت پاسخگو باشند؟ چه کسانی قرار است این تخلفات را پیگیری کنند؟ این یک امتحان است برای دستگاه های نظارتی و قضائی و آن ها باید موضوع را دنبال کنند چرا که از دست مردم عادی کاری بر نمی آید.

حجت الاسلام غبیشاوی تصریح کرد: در شهرستان بندرماهشهر کم نیستند کسانی که حقوق های نا متعارف دریافت می کنند و ما از دستگاه های اطلاعاتی تقاضا داریم به موضوع ورود کنند چراکه نظام ماهیتی فرهنگی و انقلابی دارد و افرادی با این جنایت ها به ارزش ها دهن کجی می کنند.

وی افزود: مدیران دنیا پرست نباید مردم را گول بزنند که ما خدمتگزار و دلسوز مردم هستیم، شما خدمت گزار هوا و هوس خودتان هستید.

امام جمعه ماهشهر گفت: مدیرانی که سبک زندگیشان، خانه هایشان، دفترکارشان و خودروهایشان فرسنگ ها با زندگی مردم عادی فاصله دارد، به مردم دروغ می گویند که ما خدمتگزاریم.

حجت الاسلام غبیشاوی تاکید کرد: مردم باید بشناسند کسانی را که دم از انقلابی بودن می زنند ولی زندگی هایشان طاغوتی است، ما در جامعه مان مشکل اقتصادی کم نداریم و گاها افرادی را مشاهده می کنیم که در خانه هایی زندگی می کنند که وضعیتش از کپرهای ۱۰۰ سال پیش هم بدتر است.

وی در پایان افزود: در همین ماهشهر هم با بیت المال مسلمین ضعیف برخی که ادعای مسلمانی هم می کنند زندگی هایی را برای خودشان ساخته اند که هیچ تناسبی با زندگی مردم عادی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار