گلریز ضمن انتقاد از برجام گفت: این امادگی را دارم تا در زمینه خیانت های آمریکا در برجام بخوانم؛ برجام هدر زحمات فرزندان انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۹۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

محمد گلریز، خواننده پاپ و سنتی انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به بیانات امام خامنه ای پیرامون ورود هنرمندان به حوزه های سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیرشان با شاعران و اهل هنر و فرهنگ بر ورود هنرمندان به مسائل سیاسی تأکید کردند.

وی افزود:در این دیدار معظم له فرمودند:" ما در برخی زمینه‌ها انصافاً کوتاهی داریم؛ یا در زمینه‌ی فلسطین، یا در زمینه‌ی یمن، بحرین، و مانند اینها؛ یا در زمینه‌ی خیانتهای آمریکا. در همین قضیّه‌ی برجام، آمریکایی‌ها کم خیانت نکردند که اینها باید گفته بشود؛ و این فقط کار سیاسیّون نیست که سیاسیّون بگویند؛ بهتر از کار سیاسیّون این است که هنرمندها اینها را بیان کنند."

این خواننده انقلابی و ارزشی کشور با اشاره به لزوم تأمین بودجه نهادهای انقلابی برای تولید آثار فاخر و ارزشی گفت: مسئولان باید به نهاد های ارزشی و انقلابی بیشتر توجه کنند و بودجه بیشتری در اختیار آنها بگذارند تا در مقابل هجمه های فرهنگی بایستند.

وی با اشاره به اثر مخرب ولنگاری فرهنگی تصریح کرد: خیلی از افراد متدین و مؤمن هستند که تحت تأثیر ولنگاری فرهنگی می تواند تغییر کنند.

گلریز با انتقاد از برجام تأکید کرد: مقام معظم رهبری از اول هم موافق برجام نبودند و ایشان با شرایطی آن را پذیرفتند که خیلی از این شرایط اجرا نشده است. ما با برجام همه زحمات فرزندان انقلابی را به هدر دادیم و باید هرچه زودتر جلوی این خسران را بگیریم و جبران کنیم.

این خواننده پاپ و سنتی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خیلی مسر هستم یک کار ماندگار در حوزه خیانت های آمریکا در برجام اجرا کنم البته چندی پیش کاری برای شهید همدانی تولید شد و مشتاقم برای شهدای مدافع حرم نیز کاری بخوانم اما سرمایه گذاری نیست و یک دست صدا ندارد.

ارسال نظرات