خبرهای داغ:
فرمانده گردان حمزه سیدا الشهدا حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر خبر داد

فراخوان گروهان سوم گردان حمزه سیدا الشهدا حوزه خادم‌پر همدان

فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان از برگزاری فراخوان گروهان سوم گردان حمزه سیدا الشهدا این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۷۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

سعید تقوی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان از برگزاری فراخوان گروهان سوم گردان حمزه سیدا الشهدا حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان در محل حوزه مقاومت خبر داد و اظهار داشت: با برگزاری فراخوان‌ها و کلاس‌های آموزش نظامی و تاکتیک‌های رزمی حفظ و انسجام نیروها افزایش می‌یابد.

وی افزود: بسیجیان در این دوره فراخوان کلاس‌های امداد و نجات، آداب نظامی و کلاس تخصصی صلاح دراگانوف (تک تیرانداز) را گذراندند.

فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان عنوان کرد: با برگزاری حفظ و انسجام‌ها در سطح گروهانی و گردانی، آمادگی و اطلاعات رزمی بسیجیان گردان به حداکثر می‌رسد تا این گردان با نهایت آمادگی و روحیه آماده پذیرش مأموریت‌های ابلاغی باشد.

وی اضافه کرد: کلاس‌های برگزار شده متناسب با روحیه و توانایی بسیجیان گردان انتخاب شده و از تنوع بسیاری برخوردار است تا بسیجیان بتوانند نهایت استفاده را در راستای ایجاد آمادگی در خود ببرند.

تقوی تصریح کرد : گردان حمزه سیدا الشهدا با توجه به ماهیت خود که از گردان‌های بیت المقدس به شمار می‌رود کلاس‌های امداد و نجات و انواع کلاس‌های رزمی را برای بسیجیان عضو برگزار کرده تا در زمان لزوم و ابلاغ ماموریت بتوانند نهایت اثرگذاری را داشته باشد.

فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان در پایان بیان داشت: تمامی اعضای عضو در گردان در نهایت آمادگی و آموزش به سر می برند و آمادگی اجرای هرگونه ماموریت ابلاغی را دارند.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار