عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

انتشار فیش‌های حقوقی نجومی احساسات مردم را جریحه‌دار کرد

موسوی گفت: چون شرایط اقتصادی کشور اوضاع خوبی ندارد نمی توان پرداخت این حقوق ها را قبول کرد.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۵۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

سید فرید موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره حقوق مدیران گفت: قضیه فیش های حقوقی مختص یک دوره از دولت ها نیست. سازمان هایی اعم از سازمان دیوان محاسبات و سازمان بازرسی وارد عمل شدند. واقعیت قضیه این است که الآن کاملا نمی شود به موضوع پرداخت باید اجازه دهید تا همه جوانب بررسی و سنجیده شود و بعد از آن تصمیم قاطع گرفت.

وی در ادامه افزود: اتفاقاتی که در این چند وقت اتفاق افتاده است احساسات مردم را جریحه‌دار کرده و من فکر نمی‌کنم که حسن نیتی در انتشار این قضیه باشد. بالاخره انتشار این اخبار به یک باره در یک روز همه کشور در بر گرفت. من فکر نمی کنم در پرداخت این حقوق‌ها بی قانونی رخ داده باشد ولی چون شرایط اقتصادی کشور اوضاع خوبی ندارد نمی توان پرداخت این حقوق ها را قبول کرد.

موسوی در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که حقوق های نامتعارف می گیرند برایشان زحمت می کشند، گفت: بالاخره نمی توان گفت که هیچ کاری نمی کنند. سازمان هایی هم هستند با مدیران لایق تاثیرات زیادی در اوضاع بهبودی کشور داشته اند.

وی در پایان گفت: موضوع فقط به دولت ربط پیدا نمی کند سازمان های دیگر هم پول بیت المال را حیف و میل می کنند که باید بررسی شود. یکسری خلاء های قانونی داریم که مانع سازمان دهی منظم ما می شود و نمی گذرارد تا یه سازمان مرجع حقوق های افراد را تعیین کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار