خواننده انقلابی و ارزشی کشور در گفتگو با «بسیج»:
گلریز گفت: مسائل فرهنگی به قدری مهم است که اکنون متاسفانه آثار مخرب آن را می بینیم؛ برهمین اساس به بخش های دیگر فرهنگی کاری ندارم ولی فقط در حوزه موسیقی شاهد ولنگاری هستیم.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۳۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

محمد گلریز، خواننده پاپ و سنتی انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون ولنگاری فرهنگی و عدم نظارت مسئولان گفت: رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با اهل شعر و فرهنگ فرمودند:" به نظر من حالا که آقای وزیر محترم هم اینجا حضور دارند باید گفت، یک دوره‌هایی -یک دوره‌های کوتاه‌مدّتی- جلساتی درست کرده‌اند برای اینکه شاعر تربیت بشود، امّا با یک روز و پنج روز و دو هفته که شاعر تربیت نمی شود".

وی افزود: نگرانی و دغدغه امام خامنه ای پیرامون اوضاع فرهنگی موضوعی است که از دیرباز مطرح شده و ایشان گاهی از شدت نگرانی خواب بر چشمانشان نمی آید.برهمین اساس معظم له تأکیدشان بر تولید آثار هنری ارزشی و انقلابی است.

این خواننده انقلابی و ارزشی کشور اظهار کرد: تولید سرودهای انقلابی می تواند یکی از سلاح های مقابله با جنگ نرم دشمن باشد و تعجب دارد که چرا علی رغم تأکید مقام معظم رهبری مسئولان فرهنگی به تولید اثار ارزشی و انقلابی کمتر توجه می کنند.

گلزار تصریح کرد: مسائل فرهنگی به قدری مهم است که اکنون متاسفانه آثار مخرب آن را می بینیم؛ برهمین اساس به بخش های دیگر فرهنگی کاری ندارم ولی فقط در حوزه موسیقی شاهد ولنگاری هستیم و امام خامنه ای هم در دیدار با شاعران تبیین کردند که گاهی از فلان هنرمند بی‌اعتقاد ولنگاری که نسبت به مفاهیم انقلاب‌اسلامی و نسبت به اسلام یک‌ذرّه از خودش گرایش در طول این ۳۸سال نشان نداده است تجلیل می شود امّا از یک هنرمندی که همه‌ی عمرش را در این راه گذاشته، اصلاً هیچ تجلیلی نمی شود.

ارسال نظرات