خبرهای داغ:
امام جمعه اسفراین

قوه قضاییه و دستگاه قضائی پیشانی هویت و شخصیت حکومت اسلامی هستند

کد خبر: ۸۷۰۰۶۲۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج : امام جمعه اسفراین با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در خطبه های آیین هفتگی سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته در مسجد اعظم امام خمینی گفت: انتخاب مربی شایسته، بیداری دل از غفلت ها، اعتراف به گناهان، توبه و بازگشت و جبران گذشته گام های سیر سالکان در بندگی خداست.

حجت الاسلام محمدیان افزود: توبه و بازگشت همه راه نیست بلکه جبران گذشته راه نارفته است، بنابراین صرف توبه و استغفار زبانی کافی نیست.

امام جمعه اسفراین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران امام و انقلاب و هفته قوه قضاییه افزود: قوه قضاییه و دستگاه قضائی پیشانی هویت و شخصیت حکومت اسلامی است.

وی با گرامیداشت شب های قدر و توصیه همگان به بهره‌مندی از فرصت های طلایی ماه مبارک رمضان افزود: شب های قدر سرآغاز سال تقدیری برای امت اسلامی است که مورد توجه معصومین و ائمه هدی بوده است.

در ادامه با اشاره به مسئله حقوق های نجومی و گفتمان مقام معظم رهبری افزود: حقوق های نجومی هجوم به ارزش هاست، این موضوع از استثناهاست و انتظار می رود با متخلفان برخورد قانونی شود.

وی با اشاره به نامه فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: نامه متعهدانه و مسئولانه سردار سلیمانی خطاب به حکام بحرین صریح، سریع و بی نظیر بود که بدون شک ضمانت اجرایی والا خواهد داشت.

حجت الاسلام محمدیانعتبات عالیات را متعلق به همه مسلمانان دانست و افزود: فرصت شایسته است تا از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات در اسفراین همزمان با شب های قدر گام های مصمم برای کمک به عتبات عالیات در راس احداث صحن حضرت زهرا در حرم علوی برداشته شود.

وی تصریح کرد: با تعویض تابلو، حرام خدا، حلال نمی شود و کارشناس دینی بر فعالیت های هنری بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت کنند.

حجت الاسلام محمدیان در انتها با اشاره به اینکه پارک و پارکینگ از امشب مساجد هستند، اضافه کرد: لیالی قدر دوره عالی خودسازی است که در دانشگاه مساجد پاسداشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار