فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ترویج گفتمان انقلاب یکی از ضرورت‌های انکارناپذیر بسیج جامعه پزشکی با استفاده از خدمات‌رسانی به مردم محروم جامعه است.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۱۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ فتح الله جمیری صبح امروز در نشست شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی استان در سالن جلسات سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: پزشکان بسیجی استان بوشهر در راه محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان مردم کمتربرخوردار استان جلوه‌های زیبایی را خلق کرده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: لباس بسیج بسیار زیبا و زیبنده است و زمانی که این لباس به تن یک انسان متخصص نظیر پزشک می‌رود و با آن لباس به ارائه خدمت به مردم می‌پردازد، این زیبایی دو چندان می‌شود.

جمیری افزود: این زیبایی‌ها و ایثارگری‌ها خاص فرهنگ بسیج است و در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در خصوص خدمات رسانی به محرومین و مستضعفین جامعه در احادیث و روایات ما بسیار تاکید شده است، خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان با الهام از همین روایات در راه خدمات رسانی به مردم محروم جامعه جلودار و پیشتاز بوده و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) ترویج گفتمان انقلاب را یکی از ضرورت‌های انکارناپذیر بسیج جامعه پزشکی با استفاده از خدمات رسانی به مردم محروم جامعه خواند و تصریح کرد: پزشکان بسیجی ما در دوران دفاع مقدس نیز با حضور در خط مقدم جبهه به صورت عملی این گفتمان را به منصه ظهور رسانند و اکنون نیز که در دوران جنگ نرم دشمن هستیم برای ترویج این گفتمان رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی بیان داشت: ما در حوزه سلامت و درمان علاوه بر خدمات رسانی تخصصی به مردم جامعه، انجام کارهای فرهنگی را نیز در دستور کار خود داریم چرا که بر این باور هستیم که اصل کار، انجام امور فرهنگی است.

جمیری تاکید کرد: تا زمانی که روحیات انقلابی در مردم و مسؤولان ما زنده است، دشمنان بر ما چیره نخواهند شد.

ارسال نظرات