نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: دولت حتما باید گزارش نهایی خود را به ملت ایران ارائه کند چراکه مردم شدیدا منتظر پاسخ و اطلاع از اینکه چه اتفاقاتی رخ داده، هستند.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۹۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص تاکیدات امام خامنه ای در دیدار با هیات دولت مبنی بر رسیدگی به موضوع حقوق‌های نجومی تصریح کرد: در مورد این موضوع و آنچه که اتفاق افتاده، باید سیستم‌های بازرسی و نظارت ما سریعا بررسی کنند و دقیقا مشخص شود پرداخت‌ها مربوط به چه فاصله زمانی بوده و اگر از مقررات تخطی شده، قطعا برخورد شود.

بهمنی در ادامه این مطلب عنوان کرد: هیات دولت نیز باید بلافاصله برای این حقوق و مزایا سقفی تعیین کند؛ یعنی سقفی که عدول یا تجاوز از آن امکان نداشته باشد.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس اظهار داشت: در بسیاری موارد می‌بینیم سقفی برای حقوق‌ها تعیین نشده و بستر باز است و این فرصت را ایجاد کرده که از آن استفاده شود که این بستر باید فورا بسته شود.

بهمنی تاکید کرد: بایستی سریعا بازنگری شود، اگر از آن استاندارها و حد مجاز، تجاوز صورت گرفته باشد، این مبالغ را قطعا برگشت دهند و برخورد صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت حتما باید گزارش نهایی خود را به ملت ایران ارائه کند چراکه مردم شدیدا منتظر پاسخ و اطلاع از اینکه چه اتفاقاتی رخ داده، هستند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس در خاتمه بیان کرد: آنچه که اتفاق افتاده بخشی از کار است، البته ممکن است اتفاقاتی دیگر هم رخ داده باشد که هنوز اعلام نشده؛ بنابراین منتظر یک بررسی و بازنگری همه جانبه هستیم.
ارسال نظرات