مسعود نادریان گفت: پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM)، پایان نامه محمد مهدی صادقی، دانش آموخته دکتری فیزیک دانشگاه شیراز را به عنوان پایان‌نامه برتر در سال‌های 92، 93 و 94 معرفی کرد و او توانست ششمین جایزه شهید علی‌محمدی را دریافت کند
کد خبر: ۸۷۰۰۵۸۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود نادریان رییس دانشگاه جهرم گفت: پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM)، پایان نامه محمد مهدی صادقی، دانش آموخته دکتری فیزیک دانشگاه شیراز را به عنوان پایان‌نامه برتر در سال‌های 92، 93 و 94 معرفی کرد و او توانست ششمین جایزه شهید علی‌محمدی را دریافت کند.


نادریان افزود: صادقی نفر اول ورودی دکتری دانشگاه شیراز است که به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه جهرم نیز شناخته شده و عنوان پایان نامه وی، ساخت و تولید متمرکز کننده ها، طراحی نامریی کننده‌ها و چرخاننده‌ها با استفاده از فرامواد است.

وی گفت: جایز‌ه شهید علی‌محمدی از سال 90 توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و انجمن فیزیک ایران، پایه گذاری شده است و به بهترین رساله‌ دکترای فیزیک که در داخل کشور انجام شده باشد اعطا می‌شود.

شهید مسعود علی محمدی، استاد پایه 22 فیزیک دانشگاه تهران، 22 دی ماه 88 هنگام خروج از منزل خود در اثر انفجار بمب کنترل از دور به شهادت رسید.

 

ارسال نظرات