کارگردان سینما گفت: مسئولان نباید از هنر و هنرمند استفاده ابزاری کنند به این ترتیب فرهنگ روز به روز تحقیر می شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۶۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
هادی محقق کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شاعران گفت: مسئولان باید تمام تلاششان این باشد که فرهنگ غالبی که مورد مطلوب همه است به وجود بیاید.

وی افزود: هنرمند باید مسیری را برود که برای همه درست است، مردم در ذات از کسی تقدیر می کنند که نکته ویژه ای داشته باشد و به ارزش ها و فرهنگ ما احترام بگذارد.

محقق تصریح کرد: بعضی از هنرمندان قهرمانان پنهانی هستند که مردم در درونشان آنها را می ستایند حتی اگر در بیرون کسی از آنها تقدیر نکند.

کارگردان سینما اظهار داشت: برخی از مسئولان باید درک خود را از هنر و هنرمند واقعی بالا ببرند، باید اسطوره های خود را شناسایی کرده آنها را حفظ کنیم تا وضعیت هنری و فرهنگی ما از این که هست بدتر نشود.

محقق گفت: برخی از مسئولان هنر را قربانی زد و بندهای سیاسی می کنند ، باید از آنها پرسید چرا تنگ نظری کرده و مطالبه عموم مردم را نادیده می گیرند.

وی افزود: هنرمند واقعی با فضیلت سر و کار دارد و جامعه چنین قهرمانی را در هر جا که باشد پیدا کرده و او را تایید میکند حتی اگر مسئولان از هنر و هنرمند استفاده ابزاری کنند.

ارسال نظرات