خبرهای داغ:
مسؤول ستاد اعتکاف استان قم گفت: مهلت ثبت‌نام‌ شرکت در مراسم اعتکاف ماه رمضان، به منظور ثبت‌نام متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند تا دو روز دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۳۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام علی‌رضا تکیه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به فضایل اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان و توجه وی‍ژه پیامبر(ص) به احیای این امر، اظهار کرد: ستاد اعتکاف استان قم در دهه آخر ماه مبارک رمضان مراسم اعتکاف برگزار می‌‌کند.

مسؤول ستاد اعتکاف استان قم، با اشاره به نحوه ثبت نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف بیان کرد: متقاضیان حضور در این مراسم معنوی می‌توانند برای اطلاع از جزییات و نحوه ثبت‌نام شرکت در این مراسم، به پایگاه اینترنتی ستاد اعتکاف این استان به آدرس www.etekafqom.com ‌‌مراجعه کنند.

وی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام شرکت در مراسم معنوی اعتکاف اعلام کرد: برای اینکه مشتاقان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف، از توفیق حضور در این مراسم محروم نشوند، مهلت ثبت‌نام‌ تا دو روز دیگر یعنی تا یکشنبه 6 تیرماه 95 تمدید شد.

تکیه ای اعلام کرد: مراسم معنوی اعتکاف در روزهای 24 و 25 و 26 رمضان مصادف با 10 و 11 و 12  تیرماه سال جاری در مسجد اعظم واقع در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

مسؤول ستاد اعتکاف استان قم افزود: افرادی که موفق به ثبت نام در پایگاه اینترنتی ستاد اعتکاف شدند می‌توانند برای دریافت کارت حضور در مراسم،‌ روزهای 7 و 8 تیرماه  از ساعت 14 تا 18 به مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در چهار راه بازار مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مراسم  معنوی اعتکاف ماه رمضان ویژه برادران است، تصریح کرد: به دلیل استقبال کم خواهران استان قم برای شرکت در مراسم اعتکاف ماه مبارک رمضان، ‌این مراسم وی‍ژه برادران برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات