لاله افتخاری در گفتگو با «بسیج»:
نماینده دوره نهم مجلس گفت: معمولا در جشنواره ها و برنامه ها از هنرمندانی تجلیل می شوند که چندان متعهد نیستند و نباید از آنها تقدیر شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۱۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
لاله افتخاری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با شاعران گفت: متاسفانه ما شاهد این مسئله هستیم که معمولا در جشنواره ها و برنامه ها از هنرمندانی تجلیل می شوند که چندان متعهد نیستند و نباید از آنها تقدیر شود.

وی افزود: از آنطرف هنرمندان متعهدی داریم که از آگاهان و دلسوزان جامعه هنری هستند که شایسته الگو شدن و تقدیر و تجلیل شدن را دارند ولی توجه و قدردانی از آنها نمی شود.

افتخاری با بیان اینکه مسئولان باید به هنرمندان متعهد کشورمان توجه کافی داشته باشند تصریح کرد: دولت در مسئله ممیزی ها نیز باید نظارت کافی و دقیق داشته باشد و اینها باید مردمی انجام شود مردم خودشان وارد کار شوند تا مشکلات کمتر شود.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ارشاد باید به اینگونه موضوعات توجه کنند که نسبت به یک فیلم چه در زمان فیلم نامه نویسی و تولید واکران آن باید نظارت باشد نه اینکه بعد از ساخته شدن فیلم مسئولان بگویند ما اطلاعی نداشتیم.

ارسال نظرات