کتاب «کوکب درخشان جهرم- آقای بزرگ» که به شرح زندگی آیت‌الله حاج سید عبدالحسین آیت‌اللهی( آقای بزرگ) پرداخته است در جهرم منتشر شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۰۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب کوکب درخشان جهرم – آقای بزرگ ، (زندگینامه آیت‌الله حاج سید عبدالحسین آیت‌اللهی معروف به آقای بزرگ)  به کوشش آقایان سید شمس‌الدین آیت‌اللهی،  محمدرضا مسعودی و مجیدرضا جهان‌ مهین تألیف و در تیراژ هزار نسخه توسط انتشارات مؤسسه امام امیرالمؤمنین شیراز منتشر شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است:  پس از ارتحال این روحانی خدوم، زندگی نامه ایشان، در جراید و نشریات و سایت های مختلف منتشر شد. اکنون نیز بنا به درخواست علاقمندان، زندگی نامه مختصری از این عالم گرانقدر، به صورت کتابچه حاضر تهیه شد، امید است که مورد توجه خوانندگان عزیز و مرضی باریتعالی قرار گیرد و روح پاک آن عالم بزرگوار از همه ما راضی و خشنود باشد و از درگاه خداوند منان رحمت و رضوان خاص و علو درجاتش را برای ایشان مسئلت داریم.
 
مولفان در این اثر به گوشه‌هایی از زندگانی، تحصیلات و خدمات عالم دینی مرحوم آیت‌الله حاج سید عبدالحسین آیت‌اللهی معروف به آقای بزرگ(ره) پرداخته‌اند. از جمله عناوین مندرج در این اثر عبارتند از: ولادت، نسب، تحصیلات در جهرم، شیراز و قم، تدریس، همسر، اجازات وی از علمای بزرگ معاصر، تألیفات، خدمات، فهرست باقیات الصالحات بر جای مانده از معظم له، حضور در عرصه انقلاب، نکاتی ارزشمند از زندگانی معظم له از جمله انس با قرآن، زیارت اربعین، عزاداری سیدالشهدا، بزرگداشت بزرگان، دستگیری از نیازمندان، اعزام مبلغ، ارتحال جانسوز، تشییع جنازه وصف ناشدنی، پیام‌های تسلیت، تصاویری از اجازات دریافتی آن مرحوم و تصاویری از مراسم تشییع جنازه و ترحیم آن فقید سعید به همراه شجره نامه حضرت آیت‌الله حاج سید عبدالحسین آیت‌اللهی(رض) می باشد.
ارسال نظرات