مدیر کل سازمان انتقال خون استان تهران خبر داد
مدیر کل سازمان انتقال خون استان تهران با بیان اینکه مردم برای اهدای خون کارت شناسائی خود را همراه داشته باشند،گفت: در شب‌های قدر ۱۰ مرکز سازمان انتقال خون در استان تهران از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم شب‌های احیاء آماده پاسخگویی به مردم است.
کد خبر: ۸۷۰۰۴۸۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج،سید مرتضی طباطبائی، مدیر کل سازمان انتقال خون استان تهران ضمن اشاره به فرارسیدن شب‌های احیاء اظهار کرد: در این شب‌ها ۱۰ مرکز سازمان انتقال خون در استان تهران از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم شب‌های احیاء آماده پاسخگویی به مردم است.

 

مدیر کل سازمان انتقال خون استان تهران تأکید کرد: برای اهدای خون مردم حتماً کارت شناسائی خود را به همراه داشته باشند، همچنین به دلیل تراکم بالای اهداکنندگان در شب‌های قدر مردم می‌توانند اهدای خون خود را به دهه سوم از ماه رمضان موکول کنند.

 

طباطبائی، افزود: مراکز مختلف از جمله نارمک تا ساعت ۱۲ شب، خیابان آزادی مرکز رزمندگان غرب، مرکز سیار در مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مرکز پیروزی آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان هستند.

 

این مقام مسئول ضمن درخواست از مردم برای اینکه اهدای خون را به شب‌های قدر موکول نکنند افزود: بهتر است مردم تا حد مکان قبل از این شب‌ها به مراکز مراجعه کنند تا از ازدهام جمعیت جلوگیری شود.

 

وی با اشاره به اینکه قبل از ماه رمضان با ذخایر خوبی وارد این ماه شدیم گفت: به این ترتیب با توجه به گرما و کاهش مراجعه مردم با کمبود خون و فرآورده‌های آن مواجه نشدیم و در حال جاضر نیز ذخایر خوبی داریم ضمن اینکه استقبال مردم در شب‌های احیاء نیز قابل تقدیر است.

 

مدیر کل سازمان انتقال خون استان تهران در پایان اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد رشد در اهدای خون داشتیم که امیدواریم از این به بعد نیز شاهد این استقبال باشیم.

ارسال نظرات