مراسم احیاء نخستین شب قدر با حضوراقشارمختلف مردم درمساجدها ،هیئت فاطمه زهرا(س) وکانون های شهرتازه کند پارس آباد برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۰۰۴۷۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد، حجت الاسلام احمدی روحانی مستقرتازه کنددر خصوص عظمت ماه رمضان گفت : نزول قرآن و شبهاي قدر از مائده هاي آسماني است .

وي ضمن اشاره به اينکه نزول قرآن در اين ماه و شبهاي قدر از مائده هاي آسماني هستند افزود : با عنايت به نزديک شدن به ليالي قدر و عيد فطر ، عيد پيروزي و ضيافت قدسي ، اميدواريم همه ما که در اين ماه ، مهمان ضيافتکده الهي بوديم طاعات و عباداتمان مورد قبول حق تعالي قرار گرفته باشد ،

احمدي خاطرنشان کرد: شب قدر همان شبي است که در تمام سال شبي به خوبي و فضيلت آن نمي‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدير امور سال رقم مي‌خورد.

روحاني مستقر تازه كند در ادامه گفت: در شبهاي قدر ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمين نازل مي‌شود و به خدمت امام زمان(عج) مشرف مي‌شود و آنچه براي هر کس مقدر شده بر امام (ع) عرضه مي‌کنند.

گفتني است، اجراي مراسم معنوي "بک يا الله" ،مداحي ،قرائت جوشن کبیر،زیارت عاشورا ودعای توسل ازدیگربرنامه های نخستین شب قدربود.


ارسال نظرات