خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج اساتید استان خراسان شمالی در شیروان

بیانات حضرت آقا عین قانون است

کانون بسیج اساتید شهرستان شیروان به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید همایش گرامیداشت برگزار کرد.
کد خبر: ۸۷۰۰۴۶۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ کانون بسیج اساتید شهرستان شیروان به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید همایش گرامیداشت برگزار کرد.

حجت الاسلام دکتر ابراهیمی مقدم ریاست سازمان بسیج اساتید استان خراسان شمالی مهمان ویژه این مراسم با اشاره به شخصیت شهید چمران گفت: چمران یک استاد و دانشمند بود که دلش خداجو و اهل مناجات و معنا بود.

وی با بیان اینکه چمران اهل معرفت بود اظهار داشت: اساتید دانشگاه باید سعی کنند دانشجویان مجاهد فی سبیل ا.. همچون تربیت کنند و لازمه این امر اینست که خود استاد این شاخصه را همچون چمران در خود پرورش داده باشد.

ابراهیمی مقدم افزود: داشتن علم یکی از الزامات این امر است چراکه در قرآن نیز آمده کسانی که اهل علم و دانش هستند نسبت به سایر افراد برتری دارند.

وی گفت: اولین شرط برای اینکه یک استاد در طراز انقلاب اسلامی باشد صاحب نظر بودن در علم و عالم بودن است همچون شهید چمران،شهید مطهری و شهدای هسته ای.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان خراسان شمالی تقوی الهی و ایمان راسخ به خدا ،معاد ، انبیاء و دین اسلام داشتن را دومین شرط یک استاد انقلابی معرفی کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی مقدم گفت: باید به قرآن مراجعه کنیم و ببینیم خداوند متعال چه دستوراتی برای زندگی فردی و اجتماعی ما بیان کرده است.

وی با انتقاد از برخی افراد و گروه ها که برخلاف مواضع و بیانات رهبر معظم انقلاب تئوری پردازی می کنند گفت: این حرکات جز کندکردن حرکت روبه جلو و پیشرفت انقلاب اسلامی هیچ نتیجه ای ندارد.

ابراهیمی مقدم ادامه داد: بیانات حضرت آقا عین قانون است و اگر مجریان و دست اندرکاران برخلاف مواضع ایشان حرکت کنند قطعا منافق هستند.

دکتر فرزانه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شیروان نیز در جمع بسیجیان این کانون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران گفت: چمران الگویی ماندگار و نماد بصیریت و مقاومت ملت ایران بود که درس و دانشگاه را برای دفاع از وطن و اسلام رها کرد.

فرزانه با بیان اینکه بسیج اساتید دو ماموریت اصلی را اولویت کاری خود قرار داده گفت: تشکیل حلقه های علمی و بحث و تبادل نظر و پژوهش پیرامون مسائل تخصصی و تشکیل حلقه های صالحین خاص اساتید دو هدف مهم و عمده ما است.

در پایان این مراسم از خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان شیروان شهید مهندس مرتضی زرهرن تجلیل شد و اساتید بسیجی با حضور بر گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شیروان نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار