سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر سال ۶۰ (شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران) در سطح مناطق مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۰۴۰۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام علی چراغی پور، در نشست هماهنگی برگزاری مراسم هفت‌تیر در استان، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن شب‌های قدر و ایام سوگواری و عزاداری شهادت حضرت علی (ع)، این مراسم روز یکشنبه 6 تیرماه ساعت 9:30 دقیقه در محل مسجد جامع ایلام برگزار خواهد شد.

چراغی پور، با بیان اینکه سخنران این مراسم آیت‌الله لطفی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام خواهد بود، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر نظام و همچنین بزرگداشت رویدادهای دوران سپری‌شده از عمر انقلاب اسلامی از عوامل مهم تبیین و تشریح حقانیت جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی، با اشاره به اینکه بی‌تردید برگزاری این‌گونه برنامه‌ها ضرورتی انکارناپذیر داشته و باید در این جهت تلاش کرد، ابراز کرد: ایران اسلامی قربانی تروریسم بین‌الملل بوده و فاجعه هفتم تیر سال 1360 تنها نمونه‌ای از کینه‌توزی استکبار نسبت به انقلاب اسلامی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، با اشاره به اینکه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی 6 تا 12 تیرماه به‌عنوان هفته «افشای حقوق بشر آمریکایی» نام‌گذاری شده است، گفت: تبیین ضرورت‌های بازخوانی کینه‌ورزی‌های آمریکا بر ضد ایران در طول سال‌های گذشته تاکنون فرصتی مناسب برای برملا شدن بیش‌ از پیش چهره کریه استکبار و صهیونیست بین‌الملل است.

چراغی پور، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و نام شهید بهشتی و شهدای گران‌قدر نظام از عموم مردم ولایت مدار و با بصیرت استان ایلام جهت شرکت پرشور در این آیین دعوت کرد.

 گفتنی است، در انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال 60 ،شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
ارسال نظرات