خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران برای شرکت در مسابقات جهانی دانش آموزان عازم کشور صربستان شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۶۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فریدون سیدمصطفوی در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران برای شرکت در مسابقات جهانی صربستان اظهار داشت: برای آماده سازی این تیم که با محوریت تیم والیبال دانش آموزی آذربایجان غربی تشکیل شده زحمات فراوانی کشیده شده و تا کنون 6 اردوی سخت و فشرده برگزار کرده‌اند.

وی افزود: امیدواریم بازیکنان تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران در مسابقات جهانی بلگراد در صربستان از حیثیت والیبال شهر ارومیه و کشور جمهوری اسلامی ایران به شایستگی دفاع کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سرمربیگری تیم ملی والیبال دانش آموزی کشورمان را آقای رسول بنایی کیا که سابقه قهرمان کردن این تیم در دنیا را دارد بر عهده گرفته است.

گزینش 12 نفر از 47 بازیکن داش آموز

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به نقش المپیادهای ورزشی در افزایش قهرمانان ورزش دانش آموزی اظهار داشت: در سال تحصیلی اخیر 3 هزار 840 دانش آموز در قالب 355 تیم در بخش پسران و یک هزار و 350 دانش آموز در قالب 153 تیم در رشته‌های گوناگون در آذربایجان غربی به رقابت با هم پرداختند.

ولی حسینی گفت: برگزاری مسابقات متوسطه دوم در سال گذشته به میزبانی آذربایجان غربی با حضور 18 تیم و نایب قهرمان شدن تیم والیبال دانش آموزی استان این فرصت را فراهم کرد تا امسال تیم استان ما به عنوان نماینده کشور و در قالب تیم ملی به مسابقات جهانی بلگراد در صربستان اعزام شود.

وی افزود: پس از 6 مرحله اردو و بازآزمایی 47 بازیکن دانش آموز هم اینک 12 نفر از آماده‌ترین نفرات به ترکیب نهای تیم ملی دالیبال دانش آموزی راه یافته‌اند و امیدواریم در مسابقات جهانی جایگاه شایسته‌ای کسب کنند.

حسینی گفت: مسابقات جهانی صربستان از 5 تا 13 تیر ا حضور 32 تیم دانش آموزی از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود و تیم ایران با ارمنشتان، دانمارک و آلمان همگروه است.

هدف گذاری برای ایستادن در بین 4 تیم برتر دنیا

سرمربی تیم ملی والیبال دانش اموزی کشورمان نیز در این نشست اظهار داشت: تیم ایران پیش از این یکبار به مقام چهارم و یک بار به مقام قهرمانی رسیده است که در هر دو دوره من مربی تیم بوده‌ام.

رسول بنایی کیا افزود: امسال نیز با توجه بهشرایط مطلوبی که وجود دارد امیدواریم جزو چهار تیم برتر دنیا در این مسابقات باشیم.

در پایان این مراسم تیم والیبال دانش آموزی ایران با بدرقه مسئولین آذربایجان غربی عازم مسابقات جهانی صربستان شد.

ارسال نظرات