خبرهای داغ:
نخستین سامانه هوشمند دفاتر ارتباطات مردمی نمایندگان مجلس در دفتر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۵۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از این سامانه که برای نخستین بار در کشور از آن رونمایی شد اظهار داشت: در این سامانه به منظور تکریم مردم و جلوگیری از اتلاف وقت از یک سو و از سوی دیگر فراهم کردن امکان پیگیری اقدامات انجام گرفته بر روی درخواست‌های مردم همه اقدامات بصورت الکترونیک انجام شده و تمام درخواست‌ها به سازمان‌های مختلف ارجاع داده می‌شوند.

روح الله حضرت‌پور گفت: جلوگیری از سردرگمی مردم و ایجاد یک بستر آسان و فراگیر برای همه اقشارمردم و کاهش رفت و آمد و هزینه‌ها از جمله اهداف نخستین سامانه ارتباط مردمی و مدیریت درخواست‌های دفتر نمایندگان مجلس است.

وی گفت: این سامانه با استفاده از آخرین فناوری طراحی سیستم‌های نرم افزار و با ترکیب شبکه مخابراتی پیام کوتاه با شبکه اینترنتی طراحی شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در هر مکان و زمان می‌توانند از طریق مراجعه به وبگاه pr. hazratpour. com و یا تنها با ارسال درخواست خود از طریق پیام کوتاه به شماره 3000909076 به این سامانه متصل شده و ضمن امکان ارسال درخواست خود تمامی اقداماتی که بر روی درخواست خود را که توسط دفتر نماینده محترم و یا توسط سازمان‌های مقصد صورت گرفته است را از طریق کد پیگیری مربوطه تعقیب کنند.

وی گفت: در بخش مدیریتی این سیستم، یک نرم افزار جامع برای مدیریت درخواست‌های مردم و نظارت و پیگیری آن‌ها تا حصول نتیجه از سازمان‌های مرتبط در اختیار مدیریت سیستم قرارگرفته است که علاوه برمدیریت کامل بر درخواست‌ها از قبیل ارجاع، ویرایش، چاپ و پیگیری می‌تواند گزارشات مختلفی را از درخواست‌های ارجاعی به سازمان‌های مختلف بر اساس پارامتر متفاوت استخراج کند.

حضرت‌پور افزود: این سامانه امکان ارتباط دوسویه با اقشار مختلف مردم و مدیران را از طریق امکان ارسال پیامهای کوتاه، انجام نظرسنجی‌های هدفمند و پیام‌های انبوه را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات