خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم آغازی بر زوال حکومت ظالم بحرین است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم آغازی بر زوال حکومت خودکامه و متحجر بحرین است.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۵۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، دوری از محرمات و اطاعت از دستورات خداوند متعال اظهار داشت: جان باختن چندین نفر از سربازان ایران اسلامی در اثر سانحه خودرویی را خدمت خانواده‌هایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند برایشان صبر خواستاریم.

وی افزود: فیش‌های حقوقی برخی از مسئولان آشکار شد و چنین افرادی در کشور کم نیستند و باید تمامی مسئولان مورد کنکاش قرار گیرند و چنین افرادی شناسایی شوند و به شدت با این افراد برخورد کرد در غیر اینصورت اعتماد مردم نسبت به دولت و حکومت سلب می‌شود.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: از مسئولان دولتی انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر به حقوق‌های نجومی مسئولان رسیدگی کنند و نتیجه را به مردم ابلاغ کنند و در این میان نیز افرادی هستند که بعد از انقلاب خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی در خدمت مردم و کشور اسلامی هستند و این افراد را باید سرلوحه کار خود قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: درصد بیشتری از جمعیت ایران اسلامی با احکام دینی و اسلامی آشنایی دارند و به همین سبب حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ می‌کنند و در این میان افرادی هستند که با روزه خواری به این ماه مبارک الهی توهین می‌کنند و باید با چنین افرادی برخورد شود که چنین کارهایی عقوبت و عذاب الهی را در پی دارد.

قریشی تصریح کرد: تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان کشور بحرین از وی گرفته شد و به دنبال این ماجرا بسیاری از یاران و پیروان وی دستگیر شدند و چنین رفتارهایی علیه شیعیان در کشور شیعه اصلا قابل قبول نیست و توطئه گران باید بدانند که در پایان نابودی به سراغ آنان خواهد آمد.

وی گفت: نماز جمعه هر شهر قرارگاه فرهنگی ان شهر است و در تمامی شهر‌ها افرادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و مطالعاتی انجام می‌دهند و این قرارگاه در شهر ارومیه نیز ایجاد گردیده است تا در این شهر نماز جمعه به قرارگاه فرهنگی تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه گفت: در تیرماه ترورهای بسیاری در کشور ما صورت گرفته است و در راس این ترور‌ها دولت آمریکا قرار دارد و خباثت خود را همیشه به ما نشان داده است در حالیکه از حقوق بشر سخن به زبان می‌آورند و از این میان می‌توان به نقشه ترور مقام معظم رهبری در ششم تیرماه اشاره کرد که خوشبختانه با شکست روبرو شد و خداوند این نعمت خود را بر ما حفظ کرد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر کارشکنی‌های این دولت می‌توان به ترورهای روز هفتم تیرماه و دوازدهم تیرماه اشاره کرد که در این روز همواپیمای مسافربری ایران توسط ناوجنگی آمریکا مورد اصبت قرار گرفت و 300 نفر که بیش از 66 نفر آنان را کودکان زیر 12 سال تشکیل می‌دادند جان خود را از دست دادند.

امام جمعه ارومیه افزود: در دین مبین اسلام معصیت است و در قرآن نیز این عمل حرام شده است و کسانی که اصراف می‌کنند با شیطان دست برادری می‌دهند و به همین سبب چه در زندگی اجتماعی چه خصوصی نباید اصراف کرد و یکی از اصراف‌هایی که اخیرا صورت می‌گیرد بنرهای تبلیغاتی است که اگر از هزینه‌های شخصی تامین شوند مشکلی ندارند ولی در این میان اگر از بیت المال استفاده شود امر زشتی صورت گرفته است و در اخرت باید پاسخ گو باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار