مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با «بسیج»:

مردم سال 96 پاسخ رفتار غلوآمیز دولت در برجام را می‌دهند

زهرا تیرآور گفت: این دولت بود که از ابتدا برخلاف بدبینی رهبری نسبت به مذاکرات، با شیفتگی، تقریبا تمام سرمایه فکری سه ساله خود را در مذاکرات به کار گرفته است؛ رئیس جمهور محترم حتی رمضان دوران پسا برجام را نیز از دیگر رمضان های مردم تفکیک کردند.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۴۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
زهرا تیرآور مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره اظهارات دولتمردان نسبت به رفع تحریم ها اظهار داشت: دولتمردان با چنین سخنانی  امنیت روانی و اعتماد مردم را مورد خدشه قرار میدهند؛ کذب بودن چنین ادعایی از یک  سو باعث بالا رفتن توقع مردم و از طرفی بعد از مشاهده براورده نشدنشان موجب بی اعتمادی مردم به رئیس جمهور و دولت می شود.

وی افزود: سخنان دولتمردان درباره رفع تحریم ها، غلو آمیز   است؛ سخنان رئیس جمهور درباره رفع تحریم ها لجاجت بی جا در مقابل پذیرش توقعات براورده نشده خود دولت است.

تیرآور خاطرنشان کرد: این دولت بود که از ابتدا برخلاف بدبینی رهبری نسبت به مذاکرات، با شیفتگی، تقریبا تمام سرمایه فکری سه ساله خود را در مذاکرات به کار گرفته است؛ رئیس جمهور محترم حتی رمضان دوران پسا برجام را نیز از دیگر رمضان های مردم تفکیک کردند. 

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا تاکید کرد: دولتمردان خطای خود را بپذیرند و سعی کنند که با مردم صادقانه برخورد کنند، در غیر این صورت  بی اعتمادی مردم نتیجه اش را یک سال دیگر در پای صندوق های رای به خوبی نشان خواهد داد.
ارسال نظرات