سید باقر حسینی در واکنش به سلب تابعیت شیخ قاسم در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس گفت: حکومت بحرین حکومتی است که اصالت بحرینی ندارند و عربستانی هستند و می بینیم از کسی که اصالتا بحرینی است، سلب تابعیت می کنند.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۴۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
سید باقر حسینی نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم توسط آل خلیفه و بیانیه سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: پیام سردار سلیمانی پیام مبارزه با ظلم و بی عدالتی و تجاوز به حقوق انسان ها است.

وی افزود: حکومت بحرین حکومتی است که اصالت بحرینی ندارند و عربستانی هستند و می بینیم از کسی که اصالتا بحرینی است، سلب تابعیت می کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی سالهاست که در دفاع از محرومین و مظلومین منطقه به وظیفه شرعی خود عمل می کند و در پیامی که در حمایت شیخ عیسی قاسم داد، نشان داد که همیشه سردار سلیمانی در صحنه است و همیشه از مظلوم دفاع می کند.

نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام سردار سلیمانی اقدامی هوشمندانه بود؛ دولت و دستگاه دیپلماسی، متاسفانه موضع گیری های مقتدرانه ای در قبال اینگونه مسائل ندارند؛ دولت باید موضع شفاف تری در قبال این مسائل اتخاذ کند و از موضع های دو پهلو پرهیز کند.
ارسال نظرات