مدیرکل فرهنگي و اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت:
مدیرکل فرهنگي و اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت گفت: کارگاه تفسیر سوره حجرات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور 360 نفر از اعضای هیأت علمی و کارکنان علاقه مند برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۲۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

حجت الاسلام قاسم قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه رمضان، بهار قرآن کریم و جلوه رحمت و مهربانی خداوند است اظهار کرد: ایمان آوردگان به انس با قرآن و شرکت در میهمانی آفریدگار فراخوانده می شوند و از نعمت های معنوی و بهشتی آن بهره مند شوند.

وی با تاكيد بر اهميت اين ايام و ليالي قدر گفت: خداوند بزرگ ماه مبارك رمضان، بويژه شب هاي قدر را براي عبادت بندگانش برگزيد. شب قدري كه هيچ شبي به برتري و عظمت آن، نمي رسد. شب قدري كه خداوند از هزار ماه برتر و عزيزترش دانسته است.

مدیرکل فرهنگي و اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت ادامه داد: به همت حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارتقای دانش قرآنی دانشگاهیان و بهره مندی از دستورات حیات بخش قرآنی در ماه مبارک رمضان پنجمین دوره طرح فرهنگی «رمضان بهار قرآن » همزمان با دیگر واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، در این واحد دانشگاهی اجرا می شود.

حجت الاسلام قاسمی یکی از اولویت های مؤثر حوزه فرهنگی دانشگاه را پرداختن به موضوعات قرآنی دانست و تصریح کرد: انشاالله بتوانیم در فعالیت های فرهنگی با تمسک به قرآن و عترت، در عمق بخشی موضوعات فرهنگی دانشگاه قدم های مؤثری را برداریم.

وی خاطرنشان کرد:  این دوره 32 ساعته با عنوان کارگاه « تفسیر سوره حجرات » و به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به مدت چهار روز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می شود که در طول این دوره تعداد 360 نفر از اعضای هیأت علمی و کارکنان علاقه مند حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگي و اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رشت گفت: شرکت کنندگان پس از شرکت در آزمون پایان دوره و کسب حداقل 60 امتیاز از 100 امتیاز گواهی پایان دوره دریافت همچنین به برگزیدگان جوایز ارزنده ای نیز اهداء خواهد شد.

 

ارسال نظرات