مسئول قرارگاه بسیج دانشجویی سردار شهید خوش‌سیرت خبر داد:
مسئول قرارگاه بسیج دانشجویی سردار شهید خوش‌سیرت گفت: در همایش «تجلی اخلاص» تقدیر از خادمین راهیان نور کشور قرارگاه بسیج دانشجویی سردار شهید خوش‌سیرت توانست رتبه برتر در بخش دانشجویی را کسب نماید.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۱۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

محمد لطیفی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از کسب رتبه برتر قرارگاه بسیج دانشجویی سردار شهید خوش‌سیرت خبر داد و اظهار کرد: در همایش «تجلی اخلاص» تقدیر از خادمین راهیان نور کشور قرارگاه بسیج دانشجویی سردار شهید خوش‌سیرت توانست رتبه برتر در بخش دانشجویی را کسب نماید.

وی با بیان اینکه این موفقیت حاصل تلاش و پشت‌کار خادمین گیلانی است تصریح کرد: بعد از همایش مذکور، سردار آزادی معاونت بازرسی سازمان بسیج با اعلام خرسندی از برنامه‌های فرهنگی این قرارگاه در  اردوی راهیان نور دانشجویی خواستار استمرار این اتفاق شدند  که باز هم این منوال پیش رود.

مسئول قرارگاه بسیج دانشجویی سردار شهید خوش‌سیرت ادامه داد: به‌واسطه کارهای خوب دوستان ما در بسیج دانشجویی و قرارگاه شهید خوش‌سیرت امروز به اینجا رسیدیم که این قرارگاه به‌عنوان یک قرارگاه ملی مطرح می‌شود و در آن همایش ملی که با حضور همه استان‌ها، مدیران، معاونین وزیر، فرماندهان سپاه و … حضور داشتند  به‌عنوان قرارگاه برتر معرفی  می‌شود و از آن تجلیل می‌شود.

لطیفی از راه اندازی دوره روایت گری راویان جوان در استان خبر داد و افزود: پیش بینی می شود دوره مذکور نیمه اول شهریور برگزار شود که مقدماتش برقرار شد. در جلساتش که با ریاست سازمان بسیج دانشجویی و دوستان قرارگاه نور بسیج دانشجویی داشتیم تقریباً پیگیری و رسد شد، دنبال مقدمات بعدی آن هستیم که زیرساخت آن آماده شود.

وی اضافه کرد: در این دوره از اساتید و فرماندهان سپاه کشور استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات