خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر با تاکید بر حمایت همه جانبه مسلمانان از رهبران شیعه گفت: مسلمانان با وحدت اجازه این آتش افروزی را به دنیای استکبار ندهند.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۰۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به مهمترین اعمل شب های قدر اظهار داشت: حضور قلب مهمترین اصل در شب های قدر بوده و اگر خواستار رحمت الهی در این شب بوده باید با حضور قلب شب های قدر را احیا کنیم.

وی افزود: در این شب سرنوشت یک ساله انسان رقم خورده و ما باید با صلابت قلب قرآن به سر گرفته و از خدا طلب استغفار کنیمو پس از این شب‌ها از گناه دوری کنیم.

امام جمعه موقت ملایر تاکید کرد: در این شب ها کمک به مساکین فراموش نشود و تا جایی که می‌توانیم در این شب‌ها به فقرا و مساکین شهر کمک کنیم.

وی با تسلیت شهادت امام اول شیعیان حضرت امیرالمومنین علی(ع) بیان کرد: عدالت بزرگترین خصیصه شاخص ایشان بود و در دنیا هیچ کس نمی‌توند عدالت علی(ع) را اجرا کند.

فاضلیان با بیان اینکه حضرت علی(ع) همواره در طول عمر با برکتشان در پی مبارزه با فساد و ظلم حاکم در جامعه بودند، گفت: بزرگترین وظیفه امروز مسئولان ما الگو گیری از مولی متقیان برای برقرای عدالت در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با سران کشور و قوای سه گانه عنوان کرد: سخنان رهبری در این دیدار حجت را بر دشمنان تمام کرده و همانگونه که رهبری بیان کردند زوایای برجام باعث سوء استفاده دشمن شده است.

امام جمعه موقت ملایر به سخنان رهبری درباره بدعهدی دشمنان و تهدیدهای دشمنان مبنی بر پاره کردن برجام گفت: اگر تهدید نامزدهای ریاست جمهوری امریکا مبنی بر پاره‌کردن برجام عملی شود، جمهوری اسلامی برجام را آتش خواهد زد.

وی افزود: برجام بهانه‌ای برای دشمن شده و دشمنان ایران اسلامی دائماً در حال نقشه کشیدن برای از بین بردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند ولی ملت ایران همیشه در صحنه حضور داشته و در برابر دشمنان ایستاده است.

فاضلیان گفت: ایران همواره با تکیه بر توانمندی های خود به موفقیت های فراوانی دست پیدا کرده و تهدیدهای دشمنان هیچگاه ایران را سرد نخواهد کرد.

وی با تسلیت سالروز شهادت شهید بهشتی بیان کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند «بهشتی یک ملت بود»، برای ملت ما ودشمنان کوردل نتوانستند ایشان را تحمل کنند و تصمیم به ترور ایشان گرفتند.

امام جمعه موقت ملایر با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه گفت: قضاوت کار بسیار دشواری بوده و قضات باید توجه کنند که در آن نباید کوچکترین سهل انگاری صورت بگیرد.

وی با اشاره به تصمیم گیری جدید دولت بحرین در رابطه به رهبر شیعیان این کشور بیان کرد: امروز عربستان به همکاری استکبار آتش فتنه را در کشورهای اسلامی گسترانیده و رهبران شیعه را تهدید می کند.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه مسلمانان از رهبران شیعه بیان کرد: مسلمانان با وحدت اجازه این آتش افروزی را به دنیای استکبار ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات