آیت الله علم الهدی:

حقوق‌های نجومی باید به بیت‌المال بازگردانده شود

امام جمعه مشهد با تاکید بر بازگردانده شدن حقوق‌های نجومی به بیت‌المال تصریح کرد: حقوق‌های نجومی مانند اختلاس 3 هزار میلیاردی و کرسنت در اذهان باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۰۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام علی (ع) اظهار کرد: ایشان سپر تمام مصائب برای امت اسلام و پیامبر اکرم(ص) بودند.
 
وی ادامه داد: امام علی (ع) بعد از رحلت پیامبر اولین مزدی که به مولا دادند این بود که عزیزانش را جلوی چشمش کتک زدند.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش دیگر سخنان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که حقوق‌های نجومی تهاجم به ارزش‌های دینی است تصریح کرد: این مدیرانی که این نظام مقدس ولایی را یک‌لقمه چرب و نرم دیدند و خواهان خوردن بیت‌المال هستند، معدود هستند هستند و مسئولان باید به صورت جدی رسیدگی کنند و مردم نباید فکر کنند که این حقوق‌های نجومی برای مدیران این مملکت است چرا که مسئولان نظام ما  مخلص هستند.
 
وی اشاره داشت: قوه قضائیه با داشتن نهاد بازرسی کل کشور که عملکرد افراد را زیر ذربین دارد و مجلس شورای اسلامی نیز دارای دستگاه دیوان محاسبات بوده و دولت هم دارای نهاد بازرسی ریاست جمهوری می‌باشد که باید به این قضایا رسیدگی کنند.

وی با ابراز تاسف گفت: آیا این درست است که یک کارگر که 6 حقوق خود را دریافت نکرده است برای افطاری دست‌خالی به منزلش برود، اما آقایی حقوق دریافتیش 60 میلیون تومان  باشد و هزینه اوقات فراغت دختر فلان آقای مسئول باید از حساب بیت‌المال پرداخت شود.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر بازگردانده شدن حقوق‌های نجومی به بیت‌المال تصریح کرد: حقوق‌های نجومی مانند اختلاس 3 هزار میلیاردی و کرسنت در اذهان باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار