امام جمعه رشت با اشاره به لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم، روحانی مبارز بحرینی، یادآور شد: سردار سلیمانی و رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کردند اگر پادشاه بحرین دست از این کار خود بر ندارد، انتفاضه مسلحانه در بحرین آغاز و بساط ظلم برچیده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۰۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت با اشاره به در پیش بودن لیالی بر ضرورت بهره گیری از فیوضات معنوی این شب ها تاکید و گفت: نباید از شب های بافضیلت قدر غافل شویم و بایستی از این شب ها، نهایت بهره معنوی را ببریم.

وی با اشاره به نزول ملائکه و روح در شب قدر و تقدیر سرنوشت و امور انسان ها به دست امام زمان(عج)، تصریح کرد: مسلمانان در این شب باید بیشتر از نعمت قرآن بهره بگیرند، زیرا قرآن تنها کتاب آسمانی است که تحریف نشده است. علامه طباطبایی در کتاب المیزان به مقابله مسلمانان با دولت عثمانی به واسطه حذف یک حرف از قرآن اشاره می کند.

امام جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن ششم تیرماه سالروز ترور مقام معظم رهبری اظهار کرد: منافقان با بمب گذاشتن در مسجد ابوذر ، آیت الله خامنه ای را به شدت مجروح کردند اما این گوهر گرانمایه، برای ما حفظ شد تا بتواند هدایت کشتی انقلاب پس از امام خمینی (ره) را برعهده بگیرد.

آیت‌الله قربانی با اشاره به حادثه هفتم تیر ماه سال 60 و شهادت ایت الله بهشتی به دست دشمنان کور دل افزود: منافقان 72 نفر را به همراه شهید بهشتی به شهادت رساندند که چهار نفر از شهدا مربوط به گیلان است.

وی با اشاره به لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم، روحانی مبارز بحرینی، یادآور شد: سردار سلیمانی و رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کردند اگر پادشاه بحرین دست از این کار خود بر ندارد، انتفاضه مسلحانه در بحرین آغاز و بساط ظلم برچیده می‌شود.

امام جمعه رشت با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد:مردم در راهپیمایی این روز شرکت کرده و با تمام توان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

ارسال نظرات